AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mexicaans vandaag. Ik start met een heerlijke rijk gevulde vissoep. Die nacho's kreeg ik standaard, ben daar niet zo van. Besloten maar niet de quasedillas vooraf te nemen, want hoofdgerecht zijn al fajitas met gegrilde kip (twijfelde nog met de burrito; volgens mij was die met cheddar en deze zonder kaas). Salade komt even m'n neus uit.
IMG_20180925_202732.jpg

zal wel een valhalla zijn zo vlak na een prep. Is t nog makkelijk om je in te houden?

• Like
Waarderingen: BB_
zal wel een valhalla zijn zo vlak na een prep. Is t nog makkelijk om je in te houden?
S ochtends en s middagslaapje veel groente en salade en havermout, kip, vis. S Avonds wat uitgebreider, maar ik houd me in en skip toetjes, gebak, sausjes, dressings; ook pasta's uit de oven met een shitload saus en kaas sla ik over. De à-la-carterestaurants zijn veiliger wat betreft portiegrootte. Ik had nog trek na Mexicaans (geen toetje genomen). Ik dacht ik haal wel wat fruit en yoghurt im hey buffetrestaurant. Thema daar was Chinees. Toch nog een stukje kip (bereid sinaasappelmarinade) en Bengaalse gegrilde vis gepakt. Klein stukje maar. O ja, en lekkere bieftstukpunten in een of andere zoete saus. Ze hebben echt alles, vandaag ook sushi. Elke dag pizza, vis en vlees van de gril van de dag en vier à-la-carterestaurants.
Ik zit nog op 90 kg, dus maar 2 kg zwaarder dan contestgewicht en dan is dat nog vnl vocht.

nice, Bert. Doe je dan prima...geniet er nog van.

S ochtends en s middagslaapje veel groente en salade en havermout, kip, vis. S Avonds wat uitgebreider, maar ik houd me in en skip toetjes, gebak, sausjes, dressings; ook pasta's uit de oven met een shitload saus en kaas sla ik over. De à-la-carterestaurants zijn veiliger wat betreft portiegrootte. Ik had nog trek na Mexicaans (geen toetje genomen). Ik dacht ik haal wel wat fruit en yoghurt im hey buffetrestaurant. Thema daar was Chinees. Toch nog een stukje kip (bereid sinaasappelmarinade) en Bengaalse gegrilde vis gepakt. Klein stukje maar. O ja, en lekkere bieftstukpunten in een of andere zoete saus. Ze hebben echt alles, vandaag ook sushi. Elke dag pizza, vis en vlees van de gril van de dag en vier à-la-carterestaurants.
Ik zit nog op 90 kg, dus maar 2 kg zwaarder dan contestgewicht en dan is dat nog vnl vocht.
al die typfouten, man man...

Dat eten klinkt zó goed! :D

Wtf, waar haalt die auto-correct 'middagslaapje' nou ineens vandaan.

Snelheids-/slordigheidsfouten doordat ik hier in de verblindende zon bij 36 graden op mijn mobiel zit, met een auto-correctfunctie die averechts aanpassingen doet (en dikke vingers).
Worschtvingertjesch dus.. 36 graden :o ? ?

• Like
Waarderingen: Bubs
Oriëntaals vandaag. Marokkaanse harira soep, brood met dips. Kipspiezen met groente en yoghurt-kruidenmarinade, rijst.
IMG_20180926_201412.jpg
IMG_20180926_202615.jpg

Deze keer wel een toetje genomen. Was erg lekker, maar voel me er wel gelijk slecht door.
Umm Ali. Met melk, noten, suiker, rozijnen, bladerdeeg, kaneel en waarschijnlijk erg veel suiker.
IMG_20180926_210644.jpg

Terug
Naar boven