Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tip, veel te lang geleden dat ik dat gegeten heb... En nu ik weer alleen woon kan ik toch zoveel scheten laten als ik wil![]()

2e Pannetje chili con carne deze week.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigen brouwsel? ...ik maak hem op zn Surinaams..... HOT!!!![]()
Ik gooi er van alles doorheen, geen vaste ingredienten behalve gehakt, de kidneybeans en de pepers.

Eigen brouwsel? ...ik maak hem op zn Surinaams..... HOT!!!![]()
Lol, zelf bijzonder weinig last van flatulentie gelukkig.![]()
wat ik heb geleerd op zn Surinaams is met Kapucijners..witte rijst...gehakt..tom. puree idd..paprika idd en chilipoeder en veel teveel sambalaltijd wel leuk om te zien hoe mensen een eigen draai geven aan gerechten..
hier maakte ik hem altijd met paprika (rode), tomatenpuree, uitjes, kruiden, mais, kidneybonen, gehakt, katenspek (in stukjes gesneden) en dan rijst, cassave en augurkjes er los bij.
Ben vast wel iets vergeten....Wat is het en wat heb je op je brood gesmeerd?

Wat is het en wat heb je op je brood gesmeerd?
Wat voor brood eet jij, is dat volkoren? Ziet er zo wit uit![]()

Is volkoren tijgerwit net zo goed als de gewone bruine volkoren brood? Ik vind bruin brood altijd namelijk zo ontzettend droog!!Makreelsalade. En op mijn brood zit boter en kruiden en ja dat is idd volkoren tijgerwit![]()
Ik vind alles lekkerder op witbrood, haha. Ik eet brood vaak in de ochtend/middag op werk, want vind het toch lastig om iets anders te verzinnen waar ik me KH uit kan halen wat net zo snel bereid is als broodHet is geen volkoren heheh. Ik eet nagenoeg geen brood meer. Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op wit brood in dit geval de salade.. kaas vind ik weer lekkerder op donker bruin brood en duo pasta moet op wit
Ik vind alles lekkerder op witbrood, haha. Ik eet brood vaak in de ochtend/middag op werk, want vind het toch lastig om iets anders te verzinnen waar ik me KH uit kan halen wat net zo snel bereid is als brood
gotta love them noodles met Thaise wokgroente, vega gehakt en een eitje.