Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Beetje laat met eten.

IMG_20181003_145720.jpg

Eigen brouwsel? ...ik maak hem op zn Surinaams..... HOT!!! drool:

altijd wel leuk om te zien hoe mensen een eigen draai geven aan gerechten..

hier maakte ik hem altijd met paprika (rode), tomatenpuree, uitjes, kruiden, mais, kidneybonen, gehakt, katenspek (in stukjes gesneden) en dan rijst, cassave en augurkjes er los bij.

altijd wel leuk om te zien hoe mensen een eigen draai geven aan gerechten..

hier maakte ik hem altijd met paprika (rode), tomatenpuree, uitjes, kruiden, mais, kidneybonen, gehakt, katenspek (in stukjes gesneden) en dan rijst, cassave en augurkjes er los bij.
wat ik heb geleerd op zn Surinaams is met Kapucijners..witte rijst...gehakt..tom. puree idd..paprika idd en chilipoeder en veel teveel sambal :zuip: Ben vast wel iets vergeten....

• Like
Waarderingen: Bubs
Het is geen volkoren heheh. Ik eet nagenoeg geen brood meer. Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op wit brood in dit geval de salade.. kaas vind ik weer lekkerder op donker bruin brood en duo pasta moet op wit

Het is geen volkoren heheh. Ik eet nagenoeg geen brood meer. Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op wit brood in dit geval de salade.. kaas vind ik weer lekkerder op donker bruin brood en duo pasta moet op wit
Ik vind alles lekkerder op witbrood, haha. Ik eet brood vaak in de ochtend/middag op werk, want vind het toch lastig om iets anders te verzinnen waar ik me KH uit kan halen wat net zo snel bereid is als brood

Ik vind alles lekkerder op witbrood, haha. Ik eet brood vaak in de ochtend/middag op werk, want vind het toch lastig om iets anders te verzinnen waar ik me KH uit kan halen wat net zo snel bereid is als brood

Ik krijg een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben als ik brood eet... en ja brood is meest snelste keuze. maak vaak de avond ervoor mijn eten al klaar voor de rest van de volgende dag

Avondeten Post-WO. En weer clean vanaf vandaag:
Pasta - kalkoenfilet - groentenwokje, met beetje ketkap, veel kruiden, knoflook, madame jeanette.
IMG_20181003_204251.jpg

Terug
Naar boven