XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Cheatmeal:D

20181103_210052.jpg

Skyr, chiazaad en caseïnewhey:
IMG_20181029_080828.jpg

Zelfgemaakte soep met o.a. tomaat en zoete aardappel:
IMG_20181031_085315.jpg

Warme anijsmelk #nostalgie
Smoothie van banaan, appel, chiazaad en yoghurt (volgens mij)
IMG_20181101_093605.jpg
Nog een of andere smoothie met Optimel kokos, vers fruit en Whey Coconut + Pineapple
IMG_20181102_074738.jpg

In de keukenmachine. Pastasaus met pecorino, parmigiano reggiono, rundergehakt, groenten (courgette, paprika, rode ui, champignon), pepertje, knoflook, Italiaanse kruiden (oregano, basilicum, tijm, rozemarijn), lekker veel tomaat, olijven.
IMG_20181103_192911.jpg

Courgettepasta door de keukenmachine gehaald. Gewone pasta wordt niet dun en drinkbaar.
IMG_20181103_192917.jpg

En meteen even bowlen :)

Niet als je kettlebells gebruikt, dan is het krachttraining....

Heerlijk. Denk altijd aan veilige omgeving voor jezelf, je wilt niet te vaak een plotselinge knie tegen de oogkassen of jukbeenderen hebben. Het begint meestal met een ruim gebied rond de mossel te verkennen en te liefkozen met de stem, adem en vingertoppen, gevolgd door lippen en tong. Af en toe oogcontact met de eetpartner te houden is belangrijk, maar nog belangrijker is om te communiceren op een zeer vloeiende en natuurlijke manier met haar lichaamstaal. Dat je in haar hoofd zit, ze je bijna kan voelen waar ze wilt terwijl je daar nog niet bent. De fijnste feedback qua herinneringen aan mossels eten heb ik gekregen toen ik geen weet had van de partituur maar gaandeweg wel dirigent werd c.q. mocht worden. Reduceer een portie mossel eten dan ook nooit tot iets vanzelfsprekends, maar als een gift. Er een trucje van maken is helemaal uit den boze, de toon maakt de muziek!

Laatst bewerkt:
Heerlijk. Denk altijd aan veilige omgeving voor jezelf, je wilt niet te vaak een plotselinge knie tegen de oogkassen of jukbeenderen hebben. Het begint meestal met een ruim gebied rond de mossel te verkennen en te liefkozen met de stem, adem en vingertoppen, gevolgd door lippen en tong. Af en toe oogcontact met de eetpartner te houden is belangrijk, maar nog belangrijker is om te communiceren op een zeer vloeiende en natuurlijke manier met haar lichaamstaal. Dat je in haar hoofd zit, ze je bijna kan voelen waar ze wilt terwijl je daar nog niet bent. De fijnste feedback qua herinneringen aan mossels eten heb ik gekregen toen ik geen weet had van de partituur maar gaandeweg wel dirigent werd c.q. mocht worden. Reduceer een portie mossel eten dan ook nooit tot iets vanzelfsprekends, maar als een gift. Er een trucje van maken is helemaal uit den boze, de toon maakt de muziek!

Geen probleem...ik streel ze met een rietpluim...dan gaan ze vanzelf open..en kan je gelijk gaan eten :)

Saus van tomaten, geroosterde paprika, ui, knoflook, veel Italiaanse kruiden, quorn en wat groene olijven.
Wordt geserveerd met 60gr volkoren spirelli en 10gr verse parmezaan.

WP_20181104_20_50_54_Pro.jpg

Terug
Naar boven