MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Loop ik door de stad en zie ik een "Vitamin Store". Normaal zou ik er zo voorbij lopen, maar ik zag dat ze smoothies verkochten. Aangezien ik door een rietje moet eten, kwam dat goed uit.
IMG_20181104_162153.jpg

Ik heb trouwens niet zo'n 'linkse hippie'-spinazie/boerenkool/tarwegrasgeval genomen, maar een smoothie met mango, banaan, appel, dadel, walnoten en speculaas. drool:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_20181104_162613.jpg

Loop ik door de stad en zie ik een "Vitamin Store". Normaal zou ik er zo voorbij lopen, maar ik zag dat ze smoothies verkochten. Aangezien ik door een rietje moet eten, kwam dat goed uit.
IMG_20181104_162153.jpg

Ik heb trouwens niet zo'n 'linkse hippie'-spinazie/boerenkool/tarwegrasgeval genomen, maar een smoothie met mango, banaan, appel, dadel, walnoten en speculaas. drool:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_20181104_162613.jpg
Ziet er goed uit. Was het te nassen?

Ziet er goed uit. Was het te nassen?
Zeker, maar ik had dan ook een fruitsmoothie met noten en speculaas genomen, dus dat is sowieso een lekkere berg zoet spul. Misschien volgende keer toch zo'n groenteding nemen, omdat het gezond is. :D Ik moet alles thuis in de keukenmachine of blender doen, maar heb niet zo'n professioneel apparaat waarmee je alles eenvoudig helemaal fijn krijgt.

Heb je hier voldoende aan?
die bordjes lijken altijd zo klein qua hoeveelheid... :o

Ben wel benieuwd hoe een dagschema qua voeding eruit ziet bij je qua hoeveelheden en macro's. :)

Meestal nog wel een 2e bord erachteraan maar hou niet van volle borden..

Geen echt schema, ook met voeding rommel ik maar wat aan voornamelijk omdat ik gewoon van eten hou:o
Tracken doe ik wel btw.

We hebben hier te maken met een zalm verslaving... :slap:

Nog niet veel. Kom ik aan met 150 tot 200 gram pasta of rijst. :roflol:

Terug
Naar boven