AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dit was mijn ontbijt
Yoghurt aardbei glazuur donut
Milka vulling donut
Oreo vulling donut
Choco vulling donut (harde chocolade stukjes van binnen)
Bosvruchten vulling donut

IMG-20181116-WA0037.jpeg

Dit was mijn ontbijt
Yoghurt aardbei glazuur donut
Milka vulling donut
Oreo vulling donut
Choco vulling donut (harde chocolade stukjes van binnen)
Bosvruchten vulling donut

IMG-20181116-WA0037.jpeg
Hahahahahahaha ik wist helemaal niet dat je die donuts had gehaald. Liggen ze in de vriezer? :eyebrow:

IMG_20181117_083143.jpg

Ontbijt deel 1

• Like
Waarderingen: BB_
Ik had gisteravond de schoonouders over de vloer dus had ik wat meer moeite gedaan ;).

Zelfgemaakt vanille-mascarpone softijs op een bedje van amandelkoekjescrumble. De ananas had ik eerst ff gegrild, toen ruim 2 uur in een zelfgemaakte syroop van suiker, steranijs en vanille gelegd om deze vervolgens nog ff met wat suiker te karameliseren in de pan vlak voor het opdienen.

20181115_203221.jpg

Na 20 tapas schaaltjes nog een dessert uiteraard

Cheesecake
creme catalana
Nutella ijs
Churros
Tiramisu

IMG_20181117_194441_071.jpg

Haha geniaal:
Je ziet die lui gewoon denken "f**k, nou kan ik het schudden met het paradijs met 72 maagden en nu zal ik branden in hel." Je leven moet best wel kut zijn als je altijd bang moet zijn om een gangbang met 72 maagden mis te lopen als ergens varkensvlees in verwerkt is. Ik ben nu lekker aan het genieten van bruine bonensoep die mijn vader heeft gemaakt, met varkensvlees voor de verandering. :D Moet toch kunnen af en toe, het zal weinig impact hebben op hoe het hiernamaals eruit ziet, als er al iets is na de dood.

Wist je dat zelfs op de appels in de supermarkt varkensvet is gesmeerd om ze mooier te laten glimmen. :roflol:
Wat is de voedingsmiddelenindustrie toch verrot.

Terug
Naar boven