Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

.

IMG_20181116_141914.jpg

Ik zit al 3 dagen low carb te eten om mijn laatste cheatdag van mijn cut morgen te compenseren dus momenteel krijg ik honger van alles wat hier voorbij komt :o
Zal morgen proberen wat foto’s van mijn cheatvoedsel te maken :D

Hebbie al een planning? Is het gewoon ayce dagje of high carb gericht etc?

Jij moet toch ook shredded year round zijn met al die clean voeding :p

Het ziet er misschien wat onsmakelijk uit omdat het compleet gepureerd is en daardoor de structuur en groenten niet meer te zien zijn, maar het smaakt geweldig:
- Rechtsboven: zalmsoep met o.a. paprika, champignons, knoflook en dille.
- Linksboven: witte bonen in tomatensaus met ui, knoflook, champignons, paprika, Mexicaanse kruiden en chipotle saus en beetje ketchup... o ja, en rode peper (madame jeanette);
- Linksonder: huttenkäse met tomaattapenade (in de bonus bij AH), tomaat, komkommer, augurk, Italiaanse kruiden, paprika, mjam mjam, dit is de beste vloeibare salade (beetje bbq-saus erdoor) drool: ;
- Rechtsonder: spinazie met dragon, basilicum en groene munt en parmezaanse kaas.
IMG_20181116_200824.jpg

Het ziet er misschien wat onsmakelijk uit omdat het compleet gepureerd is en daardoor de structuur en groenten niet meer te zien zijn, maar het smaakt geweldig:
- Rechtsboven: zalmsoep met o.a. paprika, champignons, knoflook en dille.
- Linksboven: witte bonen in tomatensaus met ui, knoflook, champignons, paprika, Mexicaanse kruiden en chipotle saus en beetje ketchup... o ja, en rode peper (madame jeanette);
- Linksonder: huttenkäse met tomaattapenade (in de bonus bij AH), tomaat, komkommer, augurk, Italiaanse kruiden, paprika, mjam mjam, dit is de beste vloeibare salade (beetje bbq-saus erdoor) drool: ;
- Rechtsonder: spinazie met dragon, basilicum en groene munt en parmezaanse kaas.
IMG_20181116_200824.jpg
Klinkt allemaal erg lekker. En eigenlijk ziet het er ook best smakelijk uit! (met uitzondering dan van dat groene spul rechtsonder :))

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven