Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei...Soms vraag ik mij af of dit een bodybuilding forum is.![]()
Derde keer pasta deze week, studentenleven :')
575 kcal
![]()
![]()

Hahaha dat je dit kan eten bro elke dagSame shit, different day. 600gr x 1ltr melk.. Procenten jammie, toeslagen heerlijk, vis verukkelijk, melk omdat het lekker is, slapend rijk worden. Kan af en toe wel zeggen dat ik betaald wordt om te eten
![]()
Ik hou ook van hetzelfde eten maar zoveel elke dag van die vieze vis en dan met melk
Maarja, andere kant: consistency is the keyAls je niet anders weet of kan.... dan went allesHahaha dat je dit kan eten bro elke dagIk hou ook van hetzelfde eten maar zoveel elke dag van die vieze vis en dan met melk
Maarja, andere kant: consistency is the key

Hahaha ik snap je helemaal hoor maar het mag dan wel een BEETJE lekker zijn (in mijn geval) anders komt er bij mij een moment dat ik simpelweg begin te kokhalzenAls je niet anders weet of kan.... dan went alles
Ook eentonigheid ....
Funtioneel eten met focus op 1 doel waar je voor gaat... dan is t gewoon doorstouwen met verstand op nul.
En wegspoelen met melk ....

Herkenbaar.... kruiden zijn je vriend zeg ik danHahaha ik snap je helemaal hoor maar het mag dan wel een BEETJE lekker zijn (in mijn geval) anders komt er bij mij een moment dat ik simpelweg begin te kokhalzen![]()

Cajun all time favorite hahaHerkenbaar.... kruiden zijn je vriend zeg ik dan
Kerrie
Paprika
Viskruiden
Cajun
Etc. Etc.
Of (light) sausen
Genoeg variatie mogelijk met een simpel stukje vis....
Beste van twee werelden :') Wat extra eiwitten met de bonen so

En dat is allemaal spier. Jij traint echt zwaar. Impressive.