AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Vandaag hang ik bob de bouwer uit. Snackje tussendoor.

IMG_20181122_111528.jpg

Soms vraag ik mij af of dit een bodybuilding forum is. :D

Same shit, different day. 600gr x 1ltr melk.. Procenten jammie, toeslagen heerlijk, vis verukkelijk, melk omdat het lekker is, slapend rijk worden. Kan af en toe wel zeggen dat ik betaald wordt om te eten

1542845333754-885353511.jpg
Hahaha dat je dit kan eten bro elke dag:emo: Ik hou ook van hetzelfde eten maar zoveel elke dag van die vieze vis en dan met melk:emo::emo: Maarja, andere kant: consistency is the key

Hahaha dat je dit kan eten bro elke dag:emo: Ik hou ook van hetzelfde eten maar zoveel elke dag van die vieze vis en dan met melk:emo::emo: Maarja, andere kant: consistency is the key
Als je niet anders weet of kan.... dan went alles :D
Ook eentonigheid ....
Funtioneel eten met focus op 1 doel waar je voor gaat... dan is t gewoon doorstouwen met verstand op nul. :p
En wegspoelen met melk ....

Als je niet anders weet of kan.... dan went alles :D
Ook eentonigheid ....
Funtioneel eten met focus op 1 doel waar je voor gaat... dan is t gewoon doorstouwen met verstand op nul. :p
En wegspoelen met melk ....
Hahaha ik snap je helemaal hoor maar het mag dan wel een BEETJE lekker zijn (in mijn geval) anders komt er bij mij een moment dat ik simpelweg begin te kokhalzen:emo:

Hahaha ik snap je helemaal hoor maar het mag dan wel een BEETJE lekker zijn (in mijn geval) anders komt er bij mij een moment dat ik simpelweg begin te kokhalzen:emo:
Herkenbaar.... kruiden zijn je vriend zeg ik dan :)
Kerrie
Paprika
Viskruiden
Cajun
Etc. Etc.

Of (light) sausen

Genoeg variatie mogelijk met een simpel stukje vis....

Risotto met kip n salami.. Heerlijk na training, vanavond weer nachtdienstje. Zometeen ff slapen daarna eten, daarna werken tot 06:00. 6uur slaap iedere dag

1542907810487-885353511.jpg

Terug
Naar boven