AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Jah... 220 ° gezet tot het gesmolten was. Ook 1 maal tortilla bovenop gedaan, krijg je een soort taart. :)

quesadilla sort of :) . Zoek dat eens op! bijna hetzelfde als wat je nu hebt behalve dat je t in een pan legt en hem 1 keer omdraait zodat beide tortilla's een beetje bruin en knapperig zijn :)

quesadilla sort of :) . Zoek dat eens op! bijna hetzelfde als wat je nu hebt behalve dat je t in een pan legt en hem 1 keer omdraait zodat beide tortilla's een beetje bruin en knapperig zijn :)
Ik heb iets gemaakt zonder het te kennen? Wow ^^ Geestig.

Lekker PWO.

image.jpg

Ik ben ietsjes laat, maar hier is die dan: mijn geweldige simit-acma avond bij mijn buren!!!
Natuurlijk zoals het altijd gaat: een heerlijke afsluiting met zelfgemaakte kadayif..:D

a.jpg

s.jpg

k.jpg

zooo dat ziet er goed uit man

Mn moeder doet er vaak nootjes in, maar ik had vorig jaar is een goede kadayif op. Heerlijk verdomme, met van dat sliert kaas. En in steenoven gemaakt. Daar kon geen enkel toetje tegen op:D

Ik ben ietsjes laat, maar hier is die dan: mijn geweldige simit-acma avond bij mijn buren!!!
Natuurlijk zoals het altijd gaat: een heerlijke afsluiting met zelfgemaakte kadayif..:D
Zo jaloers!!!! Vooral op die simits! :) en die acma.. jummie smullen! opsturen! :D

Bedankt voor de complimenten, ik zal het aan mijn buurvrouw doorgeven.

Morgen (vandaag eigenlijk :P) ga ik weer bij hun eten, dit keer is het niet een special thema avond maar een echte diner met voorgerecht, hoofdmaaltijd, toetje etc. Alleen dan op de Turkse manier. Kan nu al niet wachten!! :D

krijg ****ing honger als ik in dit topic kijk

Bedankt voor de complimenten, ik zal het aan mijn buurvrouw doorgeven.

Morgen (vandaag eigenlijk :P) ga ik weer bij hun eten, dit keer is het niet een special thema avond maar een echte diner met voorgerecht, hoofdmaaltijd, toetje etc. Alleen dan op de Turkse manier. Kan nu al niet wachten!! :D
Dat wordt genieten! :) ik zou zeggen geniet maar dubbel! Zalig!

Weet iemand een simpele lekkere cut snack die ik vanmiddag kan maken en bewaren?

Weet iemand een simpele lekkere cut snack die ik vanmiddag kan maken en bewaren?
Simpele salade:
gerookte kip
appel (even wat citroensap erover voor verkleuren)
uitje gesnipperd
Tomaatje/komkommer
2 el ketchup
alles door elkaar kan je 2 dagen goed houden.

Lekkere rustdag maaltijd.

image.jpg

Offday maaltijd. zelfgemaakte zalmsalade, cottage cheese en varkenshaas.

IMG_2165.jpg

Salade ziet er super uit ! Wat doe jij er allemaal wel niet in ? Lijkt zoveel te zijn (kleuren etc.)

Dankje! :) Het is best simpel:

- sla mix uit de supermarkt
- 1 tomaat
- 1 blik zalm (kan ook vers)
- zout en peper
- voor de kleur en meer smaak bruschetta kruidenmix
- evt 20g mayo (onverzadigde vetten en maakt de salade een geheel)
- dille en peterselie
- kan ook eventueel komkommer, uitjes toevoegen, wat je maar wil. :)

Het is vandaag een low carb dag, maar mocht je dit in een post-workout maaltijd willen veranderen: het smaakt ook prima met rijst of pasta er doorheen.
Dave

Dankje! :) Het is best simpel:

- sla mix uit de supermarkt
- 1 tomaat
- 1 blik zalm (kan ook vers)
- zout en peper
- voor de kleur en meer smaak bruschetta kruidenmix
- evt 20g mayo (onverzadigde vetten en maakt de salade een geheel)
- dille en peterselie
- kan ook eventueel komkommer, uitjes toevoegen, wat je maar wil. :)

Het is vandaag een low carb dag, maar mocht je dit in een post-workout maaltijd willen veranderen: het smaakt ook prima met rijst of pasta er doorheen.
Dave
Die dacht ik er al in te herkennen! :D lekker he! hahaha.. ook zalig gewoon door de droge pasta of rijst!
of lekker op je aardappelen strooien en dan je aardappelen even onder de grill.

Terug
Naar boven