Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

simpel; brinta met cacao, genieten!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-04-04 09.40.23.jpg

Die van Royal Green heb ik ook, klein potje is 6 en een emmer is 25

Tortilla pizza! Na twee weken cut van -300 kcal. 450 + kcal om ff te boosten.

Dus 4 tortilla's, 400 gr spinazi, 150 gr tonijn, 65 gr mozerella, 50 gr emmentaal kaas, tomaten puree.

P040413_12.090001.jpg

2 scoops whey + water + cacao. 3 Rijstwafels met totaal 60 gr pindakaas (had het voor de gein eens gewogen :) )

2lxgf1d.jpg

3 crackertjes en wat drinken is toch geen maaltijd?

Ik ben gek dat ik op je reageer maar vooruit; 700 Kcal waarvan ongeveer 65 gr eiwitten/ 16 koolhydraten/ 33 vetten

Pindakaas tikt aardig aan inderdaad, daarna altijd snel weer honger terwijl je toch een hoop kcal binnen hebt dat is t nadeel (cut)

Weer wat geleerd. Enige aanraders in kokosolie?

Gewoon een lepel met kokosolie in je mond, erg gezond! :) of door je shake! :D Je kunt er alles in bakken, en je kunt het ook door de soep doen. Wat je zelf wilt.

Mijn kokosolie heb ik wel bij De tuinen :o gekocht. Was een aanbieding, maar is inderdaad erg prijzig.
Altijd voor zorgen dat het Extra Virgin is. Als het nergens naar ruikt, dan is het ontgeurd/gebleekt. Alle vitaminen en mineralen zijn dan al verloren gegaan.

098037.jpg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokosolie
Het word bijna altijd in een glazen pot verkocht, als het vers is. De kokosolie is een plastic bak is vaak de ontgeurde, dus de slechte.

Interessant goedje, en ook heerlijk voor je lichaam!

Dit zijn dus de goedkope en NIET vers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
0002433.jpg

1zz2loo.jpg

2hqh4wo.jpg

Een oude bekende: french toast op basis van sneetje keto brood en amandelmelk en eitje met wat Walden Farms Caramel Sauce.​

Een oude bekende: french toast op basis van sneetje keto brood en amandelmelk en eitje met wat Walden Farms Caramel Sauce.​

Epic close-ups hier ^ :meal: .

Kip-kerrie. My favorite!
13zsa4h.jpg

Lijkt weinig (soepbord) maar in de pan zat de rest. Totaal: 300 gr kip, 150 gr rijst, saus, wat groenten (denk 20-40 gr vet, cocosvet+archide olie).

p.s. is er een groot recepten boek?
Misschien kunnen we dat maken en indelen in 'keukens'. Westers- ,oosters-, etc- , keuken

Laatst bewerkt:

ziet zoals altijd weer heerlijk uit man.
maar volgensmij is jou eten al koud tegen de tijd dat jij die mooie fotos hebt gemaakt haha.
Ik vergeet altijd een foto te maken omdatbik dan teveel honger heb

ziet zoals altijd weer heerlijk uit man.
maar volgensmij is jou eten al koud tegen de tijd dat jij die mooie fotos hebt gemaakt haha.
Ik vergeet altijd een foto te maken omdatbik dan teveel honger heb
Dat valt mee, recht van de pan op m'n bord & op tafel, waar de camera staat te wachten :D
Gotta give the people what they want! :cool:

salade met komkommer, tomaat, eitje, 35gr feta, 130 gram tonijn op waterbasis (uitgelekt ofc.) en 15gr mayo
100 gram zilvervliesrijst, gekookt met duyviskruiden (barbequesmaak). hnnng!

2013-04-05 12.26.01.jpg

2013-04-05 12.31.34.jpg

2013-04-05 12.31.42.jpg

Terug
Naar boven