AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Knolselderijsoep in de maak:
IMG_20181229_105843.jpg

Resultaat (gepureerd):
IMG_20181229_211323.jpg

Opgediend (6 flinke kommen):
IMG_20181229_221057.jpg

Pasta met corned beef, paddenstoelen, Italiaanse roerbakmix, champignons, ui, paprika, knoflook, rode peper, tomaten, tomaat-basilicum-kaassaus, kappertjes, olijven, Italiaanse kruiden, kaas (ben ik nog wat vergeten? :P) drool::
IMG_20181229_210510.jpg
IMG_20181229_212221.jpg

Cottage cheese - tomaat-kommer-paprikasalade er bij (no pics).

De Appie deed weer van alles weg:
IMG_20181229_195945.jpg

Tot slot. In de aanbieding bij de Appie deze week. De slagroom niet, maar die hoort er gewoon bij. :D
IMG_20181229_222855.jpg

Hele pint weg gewerkt?:D

• Like
Waarderingen: BB_
??

Ik ga echt niet elke dag € 4 hieraan uitgeven. Ik eet al duur genoeg, net weer een zalmpje en bak garnalen gekocht. Ik wil niet eens weten wat ik voor een eenpersoonshuishouden uitgeef aan eten. Bovendien ging ik pas half 10 avondeten en had net 1500 kcal naar binnen gewerkt, dus die hele tube was wat te veel van het goede. :P Uiteindelijk gaat het toch enkel om de macro's en micro's . Hoe je er aan komt is van ondergeschikt belang.

Rupsje Nooitgenoeg, ga jij maar lekker 8 donuts en 5 rondes AYCE sushi eten. :P:P
??

Ik ga echt niet elke dag €50 hieraan uitgeven. Ik eet al duur genoeg, net weer mijn gewone schema opgepakt en ik geef al €107 per week uit aan eten.

??

Ik ga echt niet elke dag €50 hieraan uitgeven. Ik eet al duur genoeg, net weer mijn gewone schema opgepakt en ik geef al €107 per week uit aan eten.
Haha, ik zit ook op zoiets. :roflol:

Zo heeft ieder zijn ding en schema. Het valt me gewoon op dat sommige mensen iets gelijk als 'raar' bestempelen als dat afwijkt van wat zij gewend zijn. En dan ook nog mensen die zelf ook niet het meest gebruikelijke eatroon hebben. :p

Ik heb de rest van die tube overigens al weer ruimschoots gecompenseerd met een halve reep chocola zojuist. :roflol: #geenruggengraat

Van alles. Die zelfgemaakte protein muffins rijzen bij mij toch onvoldoende. Volgende keer meer bakpoeder. :P
IMG_20181230_101241.jpg

IJsliefhebbers opgelet: volgende week bij de AH:D
Vanaf 2 januari:
IMG_20181230_103236.jpg

??

Ik ga echt niet elke dag € 4 hieraan uitgeven. Ik eet al duur genoeg, net weer een zalmpje en bak garnalen gekocht. Ik wil niet eens weten wat ik voor een eenpersoonshuishouden uitgeef aan eten. Bovendien ging ik pas half 10 avondeten en had net 1500 kcal naar binnen gewerkt, dus die hele tube was wat te veel van het goede. :P Uiteindelijk gaat het toch enkel om de macro's en micro's . Hoe je er aan komt is van ondergeschikt belang.
Ik zo'n 35 a 40 euro per week :D

Terug
Naar boven