- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je mij de volgende keer uitnodigen
?Nee indeedDat ziet er erg smakelijk uit...!!En zo te zien, mis je daar het vlees helemaal niet
![]()

Ik heb een stapel kookboeken liggen en heb er nog nooit in gekeken. Ik eet vrij standaard en als ik eens een recept maak, pluk ik het altijd van internet.Ik weet ook dat tegenwoordig elke hipster en zijn moeder een kookboek uitbrengt. Sommige daarvan zijn zelfs daadwerkelijk interressant om te lezen.
Desalnietemin is dat voor mij onbelangrijk. Ik wil mij uiteindelijk daadwerkelijk richten op de ijzeretende gemeenschap. Maar op zo'n manier waarbij ik dan ook daadwerkelijk al jullie feedback in mee kan nemen. Een DBB kookboek.
Een kookboek voor alle ijzereters. Van de beginners die nog ontdekkende zijn tot de veteranen die al decennia bezig zijn.
Een juist en compleet boekwerk dat qua voeding, per individu, een bijdrage kan leveren voor het behalen van zijn doelen.

Ik heb daar zeker interesse in en vind bovendien dat je er best een centje aan mag verdienen. Ik hoop dat er veel animo is, want het nadeel van een kleine oplage is dat de kosten al gauw hoog zijn (@Galen kan dit beamen
).

Van je moeder of de zalm?Een zalmmootje omdat m’n moeder 50 jaar is geworden vandaag. Ik hou er zo van![]()