Triceps_XL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m78
Die jongen heeft al genoeg aan zijn hoofd met zijn buren, dus ik laat hem lekker in zijn waarde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die jongen heeft al genoeg aan zijn hoofd met zijn buren, dus ik laat hem lekker in zijn waarde.
Ok je hebt gelijk, wat jij zei sloeg inderdaad kant noch wal.
Is er dan ook halal kaas/melk?

Maak je geen zorgen, het gebeurd geheel diervriendelijk.Is er dan ook halal kaas/melk?
Die beschrijving overigs van dat slachten..![]()
https://amatullahsplace.wordpress.com/2015/01/20/stremsel-in-kaas-halal-of-haram/
Een dier vermoorden dat niet dood wilt kan niet bepaald "dier" vriendelijk maar okéMaak je geen zorgen, het gebeurd geheel diervriendelijk.

Maar je mag blijkbaar zogende dieren niet van de moeder scheiden. En kaas is letterlijk afkomstig van moederdieren die gescheiden zijn van hun kalf. Het kalf wordt meteen na de geboorte gescheiden en een paar weken later geslacht zodat wij de melk dat voor het kalf bedoelt was kunnen "af pakken". Dus is toch niet halal.. Confused :')https://amatullahsplace.wordpress.com/2015/01/20/stremsel-in-kaas-halal-of-haram/
Hele uitleg... Maar dat bestaat dus wel...
Misschien was de geit wel suïcidaal.Een dier vermoorden dat niet dood wilt kan niet bepaald "dier" vriendelijk maar oké
![]()
Wat ze in het artikel ook al zeiden.. Het blijft een grijs gebied....Maar je mag blijkbaar zogende dieren niet van de moeder scheiden. En kaas is letterlijk afkomstig van moederdieren die gescheiden zijn van hun kalf. Het kalf wordt meteen na de geboorte gescheiden en een paar weken later geslacht zodat wij de melk dat voor het kalf bedoelt was kunnen "af pakken". Dus is toch niet halal.. Confused :')

Sorry had het te snel bekeken, zit in de sportschoolWat ze in het artikel ook al zeiden.. Het blijft een grijs gebied....![]()

Ik zou je dat niet kunnen vertellen want ik weet niet zo veel.Zou er verschil zijn tussen geit en schaap qua sexbeleving?
Ik zou je dat niet kunnen vertellen want ik weet niet zo veel.
Misschien dat TricepsXL je hier meer over kan vertellen?