Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.
Gelukkig kan ik er nog wel van genieten. 
Grapjas.

Haha

). Daarnaast is mijn kauwfunctie nog niet 100%, dus zacht en fijn gesneden heeft de voorkeur. 
Haha
Komende week eet ik weer wat cleaner en heb alles moeten mealpreppen i.v.m. werk en cursus. Dan post ik nog wel weer eens een saaie maaltijd met droge rijst, groenten en kip. Als het binnen mijn macro's past, maak ik mijn eten graag wat smeuïger, en ja, dan ziet er wat anders uit (of zoals sommigen vinden, als 'kots'). Daarnaast is mijn kauwfunctie nog niet 100%, dus zacht en fijn gesneden heeft de voorkeur.
Die nasi is overigens vrij normaal, dus daar snap ik het commentaar niet op. Overigens moet iedereen zelf wat wat ie vindt, gelukkig krijg ik ook genoeg goeie reacties en karma. Krijg het helaas niet beter in beeld (ja, het is wat smeuïg, maar dat heb ik liever dan droge nasi):
![]()

Hoe heb je die tortillas aka pannenkoekdingen precies gemaakt dan? Maw receptje?Ik heb ook weer het een en ander voorbereid voor de komende paar dagen. Een vanille en chocolade taart als ontbijt:
![]()
Pompoen (en nog veel meer andere groenten) soep:
![]()
Voor erbij heb ik geprobeerd wat low carb tortillas/pannekoekdingen in elkaar te flansen.
![]()
6e maaltijd 500gr kwark 20:00
Straks een whey isolate voor het slapen gaan
2 voor 2 euro.