MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (17 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20190121_171404.jpg
    IMG_20190121_190600.jpg
     
    Thanks! Vorige week was Lindahls Kvarg in de bonus, had ik hier nog willen posten.

    Gisteren mijn keukenkast opgeruimd en ik kwam nog wat dingen tegen die aan de datum zaten, dus ga ik deze week even opmaken aangezien ik op cursus ben en daar blijf trainen en slapen, dus enkel een magnetron tot mijn beschikking heb. Overdag havermout met fruit en rijst-broccoli-kip, niet noemenswaardig. Verder
    PWO:
    IMG_20190121_154941.jpg

    Die repen vond ik nog ergens in de kast en ik moet zeggen, smaakte niet slecht. Nu zou ik zoiets niet zo gauw meer kopen. Best wat eiwitten ook. :D

    Avondeten (Post WO):
    Kant-en-klare noedels (saté, want het moet wel zoveel mogelijk op kots blijven lijken;)) van de Lidl:
    IMG_20190121_202037.jpg

    Musclemeat kant-en-klare Sweet Potato Chicken:
    IMG_20190121_204224.jpg

    Verder nog wat rijstwafels met pindakaas en bakkie kwark.
     
    Laatst bewerkt:
    Is dat lekker zo’n eierschaal? :p
    Word je hard van. :P
    Nu Chef le Gain - Pasta Bolognese van Musclemeat, kant-en-klaar. Zelf wat worteltjes en doperwten en olijven aan toegevoegd.
    Foto beetje overbelicht, laat maar zitten. :P
     
    Word je hard van. :P
    Nu Chef le Gain - Pasta Bolognese van Musclemeat, kant-en-klaar. Zelf wat worteltjes en doperwten en olijven aan toegevoegd.
    Foto beetje overbelicht, laat maar zitten. :P
    Heel goed Bert je leert al. Niet zo snel maar je leert.
     
    Heel goed Bert je leert al. Niet zo snel maar je leert.
    Hey hey, niet zo sarcastisch hè. :finger: Ik heb een bovengemiddelde leercurve, maar ben wel hardleers. :P
     
    Back
    Naar boven