Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou... Iemant heefd hier duidelijk een slechtte dag gehat. Of heb je gewoon een kord londje? Of kleine teendjes?Fijne vrijdag! Lekker vreten, trainen, werken
Als je het zelf beter weet vraag ik me af waarom jehet alsnog van mij wil weten. Lekker vooroordelend zegt meer over je karakter en instelling. Fijne weekend met invullen!

Yep maar tis lekkerder dan je denkt
Hier heb ik nu ook wel zin in! Portie voor 2 hoop ik toch?

Jep voor twee man! Voor 55 eu aan sushi weg gewerkt, dit moet je natuurlijk niet wekelijks doen, want daarvoor is het natuurlijk gewoon te duur. Maar zeker lekker!Hier heb ik nu ook wel zin in! Portie voor 2 hoop ik toch?![]()
Voor dat geld ga ik liever ayceJep voor twee man! Voor 55 eu aan sushi weg gewerkt, dit moet je natuurlijk niet wekelijks doen, want daarvoor is het natuurlijk gewoon te duur. Maar zeker lekker!

Jep voor twee man! Voor 55 eu aan sushi weg gewerkt, dit moet je natuurlijk niet wekelijks doen, want daarvoor is het natuurlijk gewoon te duur. Maar zeker lekker!

Nou nou... Iemant heefd hier duidelijk een slechtte dag gehat. Of heb je gewoon een kord londje? Of kleine teendjes?
Fijn weekend ook aan jou!
fijn weekendTeveel carbs.
Jep voor twee man! Voor 55 eu aan sushi weg gewerkt, dit moet je natuurlijk niet wekelijks doen, want daarvoor is het natuurlijk gewoon te duur. Maar zeker lekker!
lekkere portie!
Eetsmakelijk :0
Sterkte!