Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Aan een tafeltje bij de plee zitten noem ik geen portierwerk Jair.

Wat me opvalt is dwt het verschil tussen jou en mij is dat ik dingen zeg gebaseerd op feiten en ervaring en jij dingen erbij gaat verzinnen, dingen omdraaid, probeerd mooier te maken dan het is, terwijl dit real life is en geen cabaretier show vriend

Aan een tafeltje bij de plee zitten noem ik geen portierwerk Jair.

Dat is het stuk slapend rijk worden met toeslagen en procenten snachts waar ik niets voor hoef te doen. Horeca portier is meer uitdagender. 2 dagen dat jij werkt heb ik in 1 dag verdiend, 3 dagen snachts horeca portier is voor jou 6 dagen werken, dus ja laat mij lekker op de "plee"/visitatie ruimte zitten heb het er voor over. Wolfs n scheeps ;)

Laatst bewerkt:
Kon t niet laten... :o :D
cfd66e60-0366-012e-affc-0050569439b1.jpg

Dat is een clownsbroek kerel die zou jij moeten aantrekken aangezien je steeds de leukste wil zijn. Verschil tussen een basketball short en een clownsbroek. Denk toch dat de meeste wat jaloers zijn op me looks en voorkomen, proberen me van alle kanten af te kraken. But it wont work d*ckheads als beveiliger en portier maak ik dagelijks zn mannetjes mee als jou die dat proberen ;) ga jij lekker een pilletje pakken voor je pijntjes, je negative sides en allerlei andere issues die je hebt want daar sta jij bekend voor overal een pilletje voor pakken, maar ff doorbikkelen minder zeiken en lullen ho maar.
tenor.gif

Wat bedoel je hier juist mee? Pilletje pakken voor alles?

Welke chef-le-gain heb je al allemaal geprobeerd dan? En welke is je favoriet? Just curious... :)
Enkel de Sweet Potato Chicken en Pasta Bolognese. Ik zat de hele week intern voor cursus en had een aantal van die maaltijden meegenomen. Er zitten ook minder dan 500 kcal in, dus ik had nog genoeg over om even wat andere kant-en-klare maaltijden van de AH te nemen. Ik vind ze trouwens allebei wel lekker, maar niet echt te vergelijken. Het is maar net waar ik zin in heb. Misschien wel die Potato Chicken als ik moet kiezen.

Nederlands interesseerd met niet zoals je merkt ;)
Jupp en afgeronde hbo opleiding n nog enkele diplomas. Goed eh..
Triest..
Ipv afkraken moeten jullie een proberen meer love te geven aan je FITNESS SPORT ipv jullie LULSPORT, sommige zijn me hier al 12jaar aant uitlachen maar wees eerlijk kijk mij en kijk jullie. Waar houden jullie je mee bezig man lijkt wel op een groepering tieners
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen? ??? Ben jij toevallig ingehuurd door iemand hier om mij hier als spelling-/grammarnazi het leven zuur te maken? :P
Wat voor HBO als ik vragen mag?

Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen? ??? Ben jij toevallig ingehuurd door iemand hier om mij hier als spelling-/grammarnazi het leven zuur te maken? :P

Vroeg ik me ook af want engels lukt 'm al helemaal niet maar ik dacht ik spaar me de moeite.

Fijne vrijdag! Lekker vreten, trainen, werken
Enkel de Sweet Potato Chicken en Pasta Bolognese. Ik zat de hele week intern voor cursus en had een aantal van die maaltijden meegenomen. Er zitten ook minder dan 500 kcal in, dus ik had nog genoeg over om even wat andere kant-en-klare maaltijden van de AH te nemen. Ik vind ze trouwens allebei wel lekker, maar niet echt te vergelijken. Het is maar net waar ik zin in heb. Misschien wel die Potato Chicken als ik moet kiezen.

Als je het zelf beter weet vraag ik me af waarom jehet alsnog van mij wil weten. Lekker vooroordelend zegt meer over je karakter en instelling. Fijne weekend met invullen!

Wat is deze? Je schrijft hbo met kleine letters.

https://onzetaal.nl/taaladvies/pabo/

Terug
Naar boven