- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat me opvalt is dwt het verschil tussen jou en mij is dat ik dingen zeg gebaseerd op feiten en ervaring en jij dingen erbij gaat verzinnen, dingen omdraaid, probeerd mooier te maken dan het is, terwijl dit real life is en geen cabaretier show vriend
Aan een tafeltje bij de plee zitten noem ik geen portierwerk Jair.

Dat is een clownsbroek kerel die zou jij moeten aantrekken aangezien je steeds de leukste wil zijn. Verschil tussen een basketball short en een clownsbroek. Denk toch dat de meeste wat jaloers zijn op me looks en voorkomen, proberen me van alle kanten af te kraken. But it wont work d*ckheads als beveiliger en portier maak ik dagelijks zn mannetjes mee als jou die dat proberenga jij lekker een pilletje pakken voor je pijntjes, je negative sides en allerlei andere issues die je hebt want daar sta jij bekend voor overal een pilletje voor pakken, maar ff doorbikkelen minder zeiken en lullen ho maar.
Sure, true that
kijk es om je heen ....wellicht zie je Miss Nuke

Enkel de Sweet Potato Chicken en Pasta Bolognese. Ik zat de hele week intern voor cursus en had een aantal van die maaltijden meegenomen. Er zitten ook minder dan 500 kcal in, dus ik had nog genoeg over om even wat andere kant-en-klare maaltijden van de AH te nemen. Ik vind ze trouwens allebei wel lekker, maar niet echt te vergelijken. Het is maar net waar ik zin in heb. Misschien wel die Potato Chicken als ik moet kiezen.Welke chef-le-gain heb je al allemaal geprobeerd dan? En welke is je favoriet? Just curious...![]()
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen?Nederlands interesseerd met niet zoals je merkt
Jupp en afgeronde hbo opleiding n nog enkele diplomas. Goed eh..
Triest..
Ipv afkraken moeten jullie een proberen meer love te geven aan je FITNESS SPORT ipv jullie LULSPORT, sommige zijn me hier al 12jaar aant uitlachen maar wees eerlijk kijk mij en kijk jullie. Waar houden jullie je mee bezig man lijkt wel op een groepering tieners
Ben jij toevallig ingehuurd door iemand hier om mij hier als spelling-/grammarnazi het leven zuur te maken? 
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen?Ben jij toevallig ingehuurd door iemand hier om mij hier als spelling-/grammarnazi het leven zuur te maken?
Wat voor HBO als ik vragen mag?
Omdat het weekend is (lekker uit eten). spies van ossenhaas met aardappel pure champignons en zoete aardappel.
![]()

Enkel de Sweet Potato Chicken en Pasta Bolognese. Ik zat de hele week intern voor cursus en had een aantal van die maaltijden meegenomen. Er zitten ook minder dan 500 kcal in, dus ik had nog genoeg over om even wat andere kant-en-klare maaltijden van de AH te nemen. Ik vind ze trouwens allebei wel lekker, maar niet echt te vergelijken. Het is maar net waar ik zin in heb. Misschien wel die Potato Chicken als ik moet kiezen.
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen?Ben jij toevallig ingehuurd door iemand hier om mij hier als spelling-/grammarnazi het leven zuur te maken?
Wat is deze? Je schrijft hbo met kleine letters.Enkel de Sweet Potato Chicken en Pasta Bolognese. Ik zat de hele week intern voor cursus en had een aantal van die maaltijden meegenomen. Er zitten ook minder dan 500 kcal in, dus ik had nog genoeg over om even wat andere kant-en-klare maaltijden van de AH te nemen. Ik vind ze trouwens allebei wel lekker, maar niet echt te vergelijken. Het is maar net waar ik zin in heb. Misschien wel die Potato Chicken als ik moet kiezen.