AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Couscous salade met gegrilde groenten. + kipfilet

F0B9BCAF-9F59-4418-87E7-4D34A0F139D2.jpeg
How to make?

-Couscous bereiden als op de verpakking staat.
-granaatappelpitjes uit granaatappel kloppen
- tomaat, aubergine en courgette grillen in oven, sprenkelen met olijfolie en peper en zout.
- blaadjes munt
- kikkererwten
- rucola sla
- Geheel met snuf gemalen komijn besprenkelen
- Evt. milde brokkelkaas toevoegen.

Zo kom je er ongeveer wel!

10 op 10 voor rekenen, maar spelling is toch niet zo zo :p

Nederlands interesseerd met niet zoals je merkt ;)

Jupp en afgeronde hbo opleiding n nog enkele diplomas. Goed eh..

Triest..

images.png

Ipv afkraken moeten jullie een proberen meer love te geven aan je FITNESS SPORT ipv jullie LULSPORT, sommige zijn me hier al 12jaar aant uitlachen maar wees eerlijk kijk mij en kijk jullie. Waar houden jullie je mee bezig man lijkt wel op een groepering tieners

Laatst bewerkt:
-Couscous bereiden als op de verpakking staat.
-granaatappelpitjes uit granaatappel kloppen
- tomaat, aubergine en courgette grillen in oven, sprenkelen met olijfolie en peper en zout.
- blaadjes munt
- kikkererwten
- rucola sla
- Geheel met snuf gemalen komijn besprenkelen
- Evt. milde brokkelkaas toevoegen.

Zo kom je er ongeveer wel!
ik ga dit zeker proberen, thnx drool:

Het valt jou dus ook op gelukkig dan weet ik dt ik er nog harder aan moet werken. Iedereen heeft zn zwakke en sterke punten aan ze lichaam waar ieder aan zal moeten werken bij jou is dat je kop helaas kan je die niet wegwerken zoals mijn nu nog kleine kuitjes

Laatst bewerkt:
jairhuppeldepup is de nieuwe skatermarvin.

Amen.

Maar het misstaat je niet hoor :sukkeltje:

97DFF995-C06A-4E55-8A54-D14803191529.jpeg

Dat is een clownsbroek kerel die zou jij moeten aantrekken aangezien je steeds de leukste wil zijn. Verschil tussen een basketball short en een clownsbroek. Denk toch dat de meeste wat jaloers zijn op me looks en voorkomen, proberen me van alle kanten af te kraken. But it wont work d*ckheads als beveiliger en portier maak ik dagelijks zn mannetjes mee als jou die dat proberen ;) ga jij lekker een pilletje pakken voor je pijntjes, je negative sides en allerlei andere issues die je hebt want daar sta jij bekend voor overal een pilletje voor pakken, maar ff doorbikkelen minder zeiken en lullen ho maar.

Laatst bewerkt:
Dat is een clownsbroek kerel die zou jij moeten aantrekken aangezien je steeds de leukste wil zijn. Verschil tussen een basketball short en een clownsbroek. Denk toch dat de meeste wat jaloers zijn op me looks en voorkomen, proberen me van alle kanten af te kraken. But it wont work d*ckheads als beveiliger en portier maak ik dagelijks zn mannetjes mee als jou die dat proberen ;) ga jij lekker een pilletje pakken voor je pijntjes, je negative sides en allerlei andere issues die je hebt want daar sta jij bekend voor overal een pilletje voor pakken, maar ff doorbikkelen minder zeiken en lullen ho maar.

It has spoken

Terug
Naar boven