AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pre workout maaltijd:

275gr Kurkuma basmati rijst
200 gr koolvis
200gr thaise wokgroente
5gr olijfolie
Kruiden: curry, peper en sambal

F1670881-0329-4DA5-9605-DD7373A54A4A.jpeg
Ik neem aan 275 gram gekookt?

En die bonen erachter? Breakfast met scrambled eggs en bacon voor morgen? drool:
Haha nog niet eens opgevallen, dat is van m’n ouders (met name m’n pa). Aardappel, kipfilet en rode kool... vader die eet geen rode kool, dus die kreeg bruine bonen in tomatensaus:p

Haha nog niet eens opgevallen, dat is van m’n ouders (met name m’n pa). Aardappel, kipfilet en rode kool... vader die eet geen rode kool, dus die kreeg bruine bonen in tomatensaus:p
3 verschillende maaltijden aan 1 tafel :roflol:
Maar bruine bonen in tomatensaus?? Dan beter witte bij het ontbijt :p

3 verschillende maaltijden aan 1 tafel :roflol:
Maar bruine bonen in tomatensaus?? Dan beter witte bij het ontbijt :p
Correctie het waren ook witte bonen, normaal eet ik 9 van de 10 keer met ze mee, maar aangezien ik in de wedstrijdprep zit even 3 maanden volgens dieet.

Op mijn low carb dagen heb ik alleen groente en fruit als carb bronnen. Maar heb er dan ook geen 4 dagen op rij.
Fruit als carbbronnen? Ik heb 0 fruit in m’n dieet sinds 6 weken uit. Echt alleen nog complexe koolhydraten, zelfs op de high carb days. Rijst, aardappelen, havermout, brinta en rijstebloem.

Fruit als carbbronnen? Ik heb 0 fruit in m’n dieet sinds 6 weken uit. Echt alleen nog complexe koolhydraten, zelfs op de high carb days. Rijst, aardappelen, havermout, brinta en rijstebloem.
Elke dag een banaan en wat blauwe bessen. Op moderate en high carb dag komt daar havermout en rijst bij.

Terug
Naar boven