Seitan dus. Okee! Nog nooit geproefd, maar mss wel een ideetje voor een dezer... thanks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seitan dus. Okee! Nog nooit geproefd, maar mss wel een ideetje voor een dezer... thanks
Ja, is het een paar pagina's terug nog even over gegaanSeitan dus. Okee! Nog nooit geproefd, maar mss wel een ideetje voor een dezer... thanks

I know, daarom netJa, is het een paar pagina's terug nog even over gegaan![]()

Hey, ik ook. En dan nog 600 gram vlees/vis ,'p.Ik heb eens opgeteld hoeveel groenten en fruit ik eet op een dag, 1.4 kilo. :')
![]()
Lui hier die wat ideen hebben voor een pre bed meal? Dit vult mij vooralsnog voor geen fl**ker. Ik moet redelijk wat vetten en eiwitten pre bed halen. Vlees/groente meal liever niet.
Banaan. Groente werk bij mij juist goed. Rijstwafels kan ik ook enorm veel van eten, volkoren brood vult al een stuk meer.Lui hier die wat ideen hebben voor een pre bed meal? Dit vult mij vooralsnog voor geen fl**ker. Ik moet redelijk wat vetten en eiwitten pre bed halen. Vlees/groente meal liever niet.
In het Nederlands heten dat uien. Rare Belgen. Ajuinen, tas, ondertas, poepen, lavabo, afrekker, tiens, accordeonfile, platte kaas.
En wat dacht je van "een dopje doen" @Sanca MagniIn het Nederlands heten dat uien. Rare Belgen. Ajuinen, tas, ondertas, poepen, lavabo, afrekker, tiens, accordeonfile, platte kaas.

Banaan vullen? Groente werkt wel maar ik heb geen zin om pre bed ook nog eens uitgebreid te moeten koken.Banaan. Groente werk bij mij juist goed. Rijstwafels kan ik ook enorm veel van eten, volkoren brood vult al een stuk meer.
Snap ik. Salade kan ook. Een paprika, komkommer, tomaat etc. kun je ook rauw eten. Volle yoghurt/kwark vult misschien ook wat meer. Een blikje tonijn is ook wel oké, maar ik herken je issue. Een maaltijd werkt toch het beste, dus mealpreppen en opwarmen of snel wokken is wellicht een optie.Banaan vullen? Groente werkt wel maar ik heb geen zin om pre bed ook nog eens uitgebreid te moeten koken.
Waarom denken Nederlanders altijd dat wij het woord "poepen" gebruiken.. Heb dat echt nog nooit een Belg horen zeggen :') En lavabo is pompebakIn het Nederlands heten dat uien. Rare Belgen. Ajuinen, tas, ondertas, poepen, lavabo, afrekker, tiens, accordeonfile, platte kaas.

Ben je ook nog maagd dan?Waarom denken Nederlanders altijd dat wij het woord "poepen" gebruiken.. Heb dat echt nog nooit een Belg horen zeggen :') En lavabo is pompebak![]()

De leef, pizza op werk!
Nee, maar jij wel he

Kantine is zeker Nice hier. Verschillende ‘restaurants’. Italiaans, Nederlands, Aziatisch, vega, en eentje met wisselende keuken iedere dag.
Wat voor werk doe je precies als ik vragen mag? Zo'n aanbod aan restaurants bieden maar weinig werkgevers.Kantine is zeker Nice hier. Verschillende ‘restaurants’. Italiaans, Nederlands, Aziatisch, vega, en eentje met wisselende keuken iedere dag.