Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Eindelijk avondeten, gezond op z'n Thais.
IMG_20190129_212658.jpg

Lui hier die wat ideen hebben voor een pre bed meal? Dit vult mij vooralsnog voor geen fl**ker. Ik moet redelijk wat vetten en eiwitten pre bed halen. Vlees/groente meal liever niet.
Banaan. Groente werk bij mij juist goed. Rijstwafels kan ik ook enorm veel van eten, volkoren brood vult al een stuk meer.

Banaan. Groente werk bij mij juist goed. Rijstwafels kan ik ook enorm veel van eten, volkoren brood vult al een stuk meer.
Banaan vullen? Groente werkt wel maar ik heb geen zin om pre bed ook nog eens uitgebreid te moeten koken.

Banaan vullen? Groente werkt wel maar ik heb geen zin om pre bed ook nog eens uitgebreid te moeten koken.
Snap ik. Salade kan ook. Een paprika, komkommer, tomaat etc. kun je ook rauw eten. Volle yoghurt/kwark vult misschien ook wat meer. Een blikje tonijn is ook wel oké, maar ik herken je issue. Een maaltijd werkt toch het beste, dus mealpreppen en opwarmen of snel wokken is wellicht een optie.

In het Nederlands heten dat uien. Rare Belgen. Ajuinen, tas, ondertas, poepen, lavabo, afrekker, tiens, accordeonfile, platte kaas.
Waarom denken Nederlanders altijd dat wij het woord "poepen" gebruiken.. Heb dat echt nog nooit een Belg horen zeggen :') En lavabo is pompebak :eyes:

Kantine is zeker Nice hier. Verschillende ‘restaurants’. Italiaans, Nederlands, Aziatisch, vega, en eentje met wisselende keuken iedere dag.
Wat voor werk doe je precies als ik vragen mag? Zo'n aanbod aan restaurants bieden maar weinig werkgevers. :)

Terug
Naar boven