XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Grapjûh.

giphy.gif

Dat vind ik toch zo’n enge vent

Dat vind ik toch zo’n enge vent
Haha echt he. Ik mag hem wel :roflol: Zo'n enorme bloedzuiger is het met dat pedante toontje. De perfecte belichaming van de strafadvocaat.
Maar goed, ik weet niet wat er met mij aan de hand is. Van de week merkte ik bij mijzelf dat ik Rob Jetten ook wel begon te mogen.

Ik besef heel goed dat die irritante karaktereigenschappen van hem geweldige talenten zijn binnen die beroepsgroep, maar het blijft een enge vent.

Haha echt he. Ik mag hem wel :roflol: Zo'n enorme bloedzuiger is het met dat pedante toontje. De perfecte belichaming van de strafadvocaat.
Maar goed, ik weet niet wat er met mij aan de hand is. Van de week merkte ik bij mijzelf dat ik Rob Jetten ook wel begon te mogen.
ROB JETTEN !????

Wat een vent :D moeilijk doen om die paar tientjes ;-p Gewoon bonen in tomatensaus eten en je hebt het er zo uit zou ik denken.
Was trouwens een ongekende blamage geweest als ze hem een waarschuwing gegeven hadden, dan was dit niet meer goed te praten.

Roethof 4 president. Met Jetten als vice premier. En dan het wekelijks gesprek met de mp door Peter R de Vries, waarna Baudet zijn commentaar mag leveren. Wat een tijden!

giphy.gif

En Ollongren als koffiedame?

En Ollongren als koffiedame?
Ollongren mag optreden als dame van plezier in het Catshuis bij ontvangst van gasten. Als ze daarbij de koffie kan serveren is dat alleen maar meegenomen. Met of zonder strap-on is even bekijken binnen welke CAO dat valt.

Terug
Naar boven