- Waardering
- 21.437
Haha dat zou je misschien denken. Tegendeel is waar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat zou je misschien denken. Tegendeel is waar.
Haha echt he. Ik mag hem wel
Zo'n enorme bloedzuiger is het met dat pedante toontje. De perfecte belichaming van de strafadvocaat. ROB JETTEN !Haha echt he. Ik mag hem welZo'n enorme bloedzuiger is het met dat pedante toontje. De perfecte belichaming van de strafadvocaat.
Maar goed, ik weet niet wat er met mij aan de hand is. Van de week merkte ik bij mijzelf dat ik Rob Jetten ook wel begon te mogen.
?Het is allemaal niet zo zwart wit. Hij was in gesprek met Baudet en dan is het misschien niet zo moeilijk om toch enigszins sympathiek over te komen.
Baudet is ook extreem vol van zichzelf, maar Jetten niet minder zo aan zijn kop te zien.Het is allemaal niet zo zwart wit. Hij was in gesprek met Baudet en dan is het misschien niet zo moeilijk om toch enigszins sympathiek over te komen.
t*fus hoe kom jij aan zo veel karma?Ik besef heel goed dat die irritante karaktereigenschappen van hem geweldige talenten zijn binnen die beroepsgroep, maar het blijft een enge vent.
Ik besef heel goed dat die irritante karaktereigenschappen van hem geweldige talenten zijn binnen die beroepsgroep, maar het blijft een enge vent.
Wat een vent
moeilijk doen om die paar tientjes ;-p Gewoon bonen in tomatensaus eten en je hebt het er zo uit zou ik denken.Ollongren mag optreden als dame van plezier in het Catshuis bij ontvangst van gasten. Als ze daarbij de koffie kan serveren is dat alleen maar meegenomen. Met of zonder strap-on is even bekijken binnen welke CAO dat valt.