- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bertuuus zo blijf jij altijd een poor fuckin dog.. Eet mijn schema en bespaar dui-zen-den per jaar. Dan kun je eindelijk een gouden tand nemen

Ik zou graag even een debat willen voeren over iets heel interessants. De halve liters van de ALDI supermarket zijn nu net iets goedkoper dan die van de AH... En de LIDL heeft zijn prijs niet verhoogd.
Niets mis met bier. Ik zit al jaren aan het sap en ook aan het bruin en het wit..
Rijst-kip-broccoli is mijn standaard lunch.
Ik ga dit overigens niet 3x per dag eten, dat zou een beetje eentonig zijn.Aha. Sorry, maar dan ga ik toch voor de 'poor fucking dog..'Ik eet al voor de 4e dag op rij 2 snee brood met 350gr bonen in tomatensaus als avondeten, inmiddels zou ik toch graag naar de BurgerkinG willen maar ik ben op dieet. Dan maar weer over op de kip met rijst en brocolli om gespierder te worden o en een handje walgnoten voor ik het vergeet

Ja hoor, het is zo ver.. Het moment dat bubs meer karma blijkt te hebben dan brutus… Ik kijk jou voorlopig niet meer aan!!
Misschien iets minder bedelen om karma en minder zogenaamd grappige 'gemaakte humor' posten?Ja hoor, het is zo ver.. Het moment dat bubs meer karma blijkt te hebben dan brutus… Ik kijk jou voorlopig niet meer aan!!

Beetje respect voor je meerdere mag wel he Kapitein Bert. Gelieve Luitenant-Kolonel Brutus met overste of Kolonel aan te spreken.Misschien iets minder bedelen om karma en minder zogenaamd grappige 'gemaakte humor' posten?![]()
Het is okéJa hoor, het is zo ver.. Het moment dat bubs meer karma blijkt te hebben dan brutus… Ik kijk jou voorlopig niet meer aan!!

Ziet er top uit!Apple crumble custard whey
Oats
Kaneel
Psyllium husk
Blauwe bessen
![]()
welke whey is dat?Van bulk powders. Had toevallig daar de psyllium husk besteld en 4 smaken whey mee besteld die xxl niet heeft. Witte chocolade en deze dus vallen in elk geval erg goed in de smaak.
Ardo heeft heel wat lekkere diepvries groenten in zijn assortiment! Die wokmix heb ik zelf nog niet geprobeerd maar ziet er ergIs inderdaad uit de vriezer, gekocht bij de aldi (ardo merk). Smaak is echt heerlijk voor diepvriesgroenten. Is ook te bestellen @musclemeat trouwens
uitNondeju aan de picknick sancus
Bert, ik neem dit hoog op... Je doet hier een directe en indirecte aanval op mijn personage Brutushakt, iets dat zeer zeker niet gewaardeerd en getolereerd wordt door mij, mijn volgelingen en mijn directe achterban @GeenEiwittenVoorJe18Bent @johnyjordaan @Sanca Magni @Bubs(=mijn 9e vrouw)Misschien iets minder bedelen om karma en minder zogenaamd grappige 'gemaakte humor' posten?![]()