- Waardering
- 46.984
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier komt ie:
(ik gebruikte die uit een potje)Ziet er erg lekker uit. Laat het smaken! Vraagje, zie ik dat nu goed: geeft jouw weegschaal naast indicatie van gewicht (uiteraard) ook temperatuur aan?Italiaanse paddenstoelenrisotto met kip en parmezaanse kaas.
![]()
![]()
Kwark, Night Protein chocolade, en 100% pindakaas met grote stukjes van de AH. Soort healthy Snickers.
![]()

Jammie!Heb jij nog tips voor light sirup die een beetje weg te krijgen zijn en niet superchemisch smaken? Ik heb er nu één van XXL die echt nergens naar smaakt, dus neem maar weer gewone honing of stroop. Je kwark, whey, pindakaas maaltje lijkt me er lekker trouwens. Je zou ook wat stevia erdoor kunnen doen als je het zoeter wilt. Een beetje stroop kan overigens geen kwaad en valt qua kcal toch in het niet bij de pindakaas waarschijnlijk.Light syrup karamel erdoor zou het helemaal afmaken denk ik. Dat wordt een experimentje.![]()

Italiaanse paddenstoelenrisotto met kip en parmezaanse kaas.
![]()
![]()

Nee.

Heb jij nog tips voor light sirup die een beetje weg te krijgen zijn en niet superchemisch smaken? Ik heb er nu één van XXL die echt nergens naar smaakt, dus neem maar weer gewone honing of stroop. Je kwark, whey, pindakaas maaltje lijkt me er lekker trouwens. Je zou ook wat stevia erdoor kunnen doen als je het zoeter wilt. Een beetje stroop kan overigens geen kwaad en valt qua kcal toch in het niet bij de pindakaas waarschijnlijk.![]()
Netjes receptje gevolgd. Was inderdaad niet 100% drooggekookt, maar niet hinderlijk. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.Weet niet hoe je het hebt gemaakt maar bij mij wordt het niet zo nat...hoort ook niet.
Was geen eigen recept. Heb enkel de kip x2 gedaan. 
Wou net posten dat hij die al zeker niet moet proberen

Heb er ook veel negatieve recensies over gelezen, dus daarom nog nooit geprobeerd.Wou net posten dat hij die al zeker niet moet proberen
Nu ja, smaken verschillen uiteraard (en maar goed ook)
Bertje, risotto moet je helemaal droog maken. Verdorie helemaal verpestNetjes receptje gevolgd. Was inderdaad niet 100% drooggekookt, maar niet hinderlijk. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.Was geen eigen recept. Heb enkel de kip x2 gedaan.
![]()

Het was prima en smaakte goed. Had het zelfs 10 minuten langer gekookt. Wat een gezeik weer.Bertje, risotto moet je helemaal droog maken. Verdorie helemaal verpest![]()
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken... Ik ga slapen. 
Het was prima en smaakte goed. Had het zelfs 10 minuten langer gekookt. Wat een gezeik weer.Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken... Ik ga slapen.
![]()
Geen tips voor light syrup, ik ken ze wel maar nooit geprobeerd eigenlijk! Welke smaak van XXL heb jij?Heb jij nog tips voor light sirup die een beetje weg te krijgen zijn en niet superchemisch smaken? Ik heb er nu één van XXL die echt nergens naar smaakt, dus neem maar weer gewone honing of stroop. Je kwark, whey, pindakaas maaltje lijkt me er lekker trouwens. Je zou ook wat stevia erdoor kunnen doen als je het zoeter wilt. Een beetje stroop kan overigens geen kwaad en valt qua kcal toch in het niet bij de pindakaas waarschijnlijk.![]()