Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Italiaanse paddenstoelenrisotto met kip en parmezaanse kaas.
IMG_20190210_200646.jpg

IMG_20190210_201805.jpg

Laatst bewerkt:
Light syrup karamel erdoor zou het helemaal afmaken denk ik. Dat wordt een experimentje. :)

Ik stel voor de eerstvolgende DBB meetup hier in de Peulenstad:thumbs:

Hoeveel karma voor het recept v/d kersentaart?

Het is een klein receptje, dat kan er altijd wel vanaf:) Hier komt ie:

12 cm springvorm met wat bakpapier

3 eiwitten
Zoetstof naar keuze
Beetje vanille
Beetje citroensap

20 gram kokosmeel
20 gram bloem (ik gebruikte maismeel dit keer)
10 gram proteïne pannekoekenmix (of meer meel/bloem)
7 gram tarwegluten
half theelepeltje baksoda
snufje zout

En een paar kersen zonder pit:) (ik gebruikte die uit een potje)

Bereiding:
Klop de eiwitten met het zoetstof en vanille los in een schaaltje

Meng alle droge ingrediënten in een ander schaaltje.
Roer vervolgens de eiwitten rustig door de droge ingrediënten en wanneer het goed is gemengd, gooi je alles in de springvorm.
Drop er een paar kersen bovenop.

Ik deed 'm in de airfryer.
10 minuten op 180 graden en dan 10 minuten op 160 graden.
Kan ook in de oven gewoon op 180 graden 20-25 minuutjes.

Light syrup karamel erdoor zou het helemaal afmaken denk ik. Dat wordt een experimentje. :)
Heb jij nog tips voor light sirup die een beetje weg te krijgen zijn en niet superchemisch smaken? Ik heb er nu één van XXL die echt nergens naar smaakt, dus neem maar weer gewone honing of stroop. Je kwark, whey, pindakaas maaltje lijkt me er lekker trouwens. Je zou ook wat stevia erdoor kunnen doen als je het zoeter wilt. Een beetje stroop kan overigens geen kwaad en valt qua kcal toch in het niet bij de pindakaas waarschijnlijk. :meal:

Heb jij nog tips voor light sirup die een beetje weg te krijgen zijn en niet superchemisch smaken? Ik heb er nu één van XXL die echt nergens naar smaakt, dus neem maar weer gewone honing of stroop. Je kwark, whey, pindakaas maaltje lijkt me er lekker trouwens. Je zou ook wat stevia erdoor kunnen doen als je het zoeter wilt. Een beetje stroop kan overigens geen kwaad en valt qua kcal toch in het niet bij de pindakaas waarschijnlijk. :meal:

Walden farms!! 10/10

• Like
Waarderingen: BB_
Weet niet hoe je het hebt gemaakt maar bij mij wordt het niet zo nat...hoort ook niet.
Netjes receptje gevolgd. Was inderdaad niet 100% drooggekookt, maar niet hinderlijk. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft. :D Was geen eigen recept. Heb enkel de kip x2 gedaan. :P
IMG_20190210_213731.jpg

Netjes receptje gevolgd. Was inderdaad niet 100% drooggekookt, maar niet hinderlijk. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft. :D Was geen eigen recept. Heb enkel de kip x2 gedaan. :P
IMG_20190210_213731.jpg
Bertje, risotto moet je helemaal droog maken. Verdorie helemaal verpest :(

• Like
Waarderingen: BB_
Beenham uit de oven met blasamico creme en pistache noten op rucola melange. Was de pecorino vergeten en had hem iets te lang in de oven, omdat de kleine aandacht nodig had ondertussen. Iets te droog, maar nog wel lekker.

Wat kort gewokte groenten erbij. Sugar snaps, zoete punt parika en tauge in zoete soja.

20190209_212015.jpg

Geen tips voor light syrup, ik ken ze wel maar nooit geprobeerd eigenlijk! Welke smaak van XXL heb jij?

Terug
Naar boven