AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (5 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20190211_201917.jpg
     
    Wees eens niet zo onzeker man Jezus. En ga risotto maken zonder een knorr pakje
    Onzeker? Haha, grapjas, jij bent zeker de leukste thuis, hahaha. :P Zelf koken is inderdaad best eng, brrr. :angstig:
    Gemakzucht dient de mens. :o
    Maar je hebt gelijk, zelfgemaakte risotto is zeker lekkerder en als ik de tijd hiervoor had, had ik dit zeker gemaakt. Ben een beetje mijn voorraadkast aan het opruimen en kom een hoop van deze zooi tegen die aan de datum zit. :roflol: Het koken uit zakjes en pakjes beperk ik tot max. 1 x p/w. Ik kan ook wel al mijn rijst-broccoli-kip-maaltijden gaan posten, maar daar zit toch niemand op te wachten.
    Geen tips voor light syrup, ik ken ze wel maar nooit geprobeerd eigenlijk! Welke smaak van XXL heb jij?
    Banana. Heb ook nog een paar anderen gesealed liggen. Die 'banana' is dus echt geen aanrader.
     
    Spruitjesstamppot. Verspakket van de AH; was in de aanbieding. Is dat wel goedgekeurd Moraalridder ?;)
    Met zure room, appel en rode ui. drool:
    Daarbij een gepeperd stukje zalm. :D

    Ligt eraan of je die niet ook hebt verneukt :trollface:

    Wat betreft je karma en conversatie: ik heb geen probleem. Snap niet dat je altijd zo reageert op opmerkingen. Je zegt zelf ook weleens dingen in de trant van 'pizza haal je niet bij de domino's, maar bij de pizzeria'?

    Ps: ingrediënten voor een stamppot uit een pakket moeten halen, tsk tsk.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Onzeker? Haha, grapjas, jij bent zeker de leukste thuis, hahaha. :P Zelf koken is inderdaad best eng, brrr. :angstig:
    Gemakzucht dient de mens. :o
    Maar je hebt gelijk, zelfgemaakte risotto is zeker lekkerder en als ik de tijd hiervoor had, had ik dit zeker gemaakt. Ben een beetje mijn voorraadkast aan het opruimen en kom een hoop van deze zooi tegen die aan de datum zit. :roflol: Het koken uit zakjes en pakjes beperk ik tot max. 1 x p/w. Ik kan ook wel al mijn rijst-broccoli-kip-maaltijden gaan posten, maar daar zit toch niemand op te wachten.

    Banana. Heb ook nog een paar anderen gesealed liggen. Die 'banana' is dus echt geen aanrader.
    Een tip voor als je risotto maakt. De rijst omscheppen in plaats van roeren. Als je roert sloop je de korrel.
     
    Een tip voor als je risotto maakt. De rijst omscheppen in plaats van roeren. Als je roert sloop je de korrel.
    Thanks! Goeie tip.
    Ligt eraan of je die niet ook hebt verneukt :trollface:

    Wat betreft je karma en conversatie: ik heb geen probleem. Snap niet dat je altijd zo reageert op opmerkingen. Je zegt zelf ook weleens dingen in de trant van 'pizza haal je niet bij de domino's, maar bij de pizzeria'?

    Ps: ingrediënten voor een stamppot uit een pakket moeten halen, tsk tsk.
    Prima! Ik had het inderdaad verneukt omdat ik aan het multitasken was en de aandacht elders lag. :roflol: Ik wil ook best toegeven dat ik echt geen keukenprins ben hoor, heb ik geen problemen mee. :P
    Het was meer dat je me gisteren toevallig in meerdere topics aan het afzeiken was dat ik me dat afvroeg, no hard feelings. :thumbup:
    Die ingrediënten kun je prima ook los kopen, maar de aanbieding was wel voordelig. Zo'n pakket is ideaal, aangezien er enkel verse ingrediënten inzitten (geen zakjes/pakjes etc.) en je precies de juiste hoeveelheden hebt. Zo zit er precies de hoeveelheid verse tijm in die je nodig hebt en een afgemeten hoeveelheid groenten. Als ik het los koop, ben ik meer geen kwijt (nu het in de aanbieding was) en blijf ik zitten met losse dingen die ik doorgaans niet zo snel eet. Gemakzucht dient te mens hè, ik zit nu ook pas net aan mijn avondeten na een drukke dag. :D Ik krijg trouwens het gevoel dat ik mij vaak moet verantwoorden waarom ik iets doe. Ik snap best dat sommige mensen wel genoeg tijd hebben om alles zelf samen te stellen en te bereiden, maar vind zakjes samengestelde wokgroenten bijvoorbeeld ideaal en gemakkelijk (en net zo vers). :D

    Edit: Moraalridder : je hebt trouwens helemaal gelijk hoor, mijn reactie over Domino's was ook niet echt positief en had ik achterwege moeten laten. Als iemand graag daar pizza's afhaalt, is dat helemaal prima. :thumbs:
    Kun je dat dan 'pizza's' noemen bij die fastfoodtent? :eyebrow:
    :jk:
     
    Laatst bewerkt:
    Heb hem nu 3 jaar en hij begint wel wat gekke dingen te doen soms :')
     
    Back
    Naar boven