- Waardering
- 10.401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Ischgl! Top skigebied, echt een aanrader
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ischgl! Top skigebied, echt een aanrader
ZAl er over nadenken..Ja 't voedsel komt steeds dichterbij.
Zit te wachten tot @Skatermarvin z'n dagelijkse bakje oats eens onder de microscoop legt.
Dan zijn we full circle.
Can confirm. Ischgl is inderdaad top! Alweer enkele jaren geleden dat ik er was, maar heb toen echt één van de betere sneeuwvakanties beleefd. Veel plezier

En omdat het kan.Nou vooruit, nog maar een mislukte pannekoek omdat het moet....
![]()

Nou vooruit, nog maar een mislukte pannekoek omdat het moet....
Wat gaat er dan mis? beslag of een pan die aanbakt? 
Les 1 van de bakcursus....bak een pannenkoekWat gaat er dan mis? beslag of een pan die aanbakt?
![]()

Les 1 van de bakcursus....bak een pannenkoekWat gaat er dan mis? beslag of een pan die aanbakt?
![]()

Common sense les 1: Je snapt toch wel dat geen restaurant ter wereld op dergelijke manier een pannekoek durft te serveren.![]()

Thaise roerbak met kip, tonijn, groenten, pasta, kruiden. Lekker op de bank met het bord opschoot Feyenoord kijken.
![]()
Avondeten kook ik veel inderdaad; ik probeer alles naar binnen te krijgen.Jij kookt wel veel altijd. Eet je alles op of bewaar je wat voor de volgende dan voor op het werk?
Ben ook een voorstander van die grote eenpansmeals s'avonds. Kijk ik altijd weer naar uit, na een lange dag werken. En dan inderdaad 2 à 3 borden om mee te vullen, maar daar neem ik dan ook mijn tijd voor. Soms zelfs een klein uurtje. Maar dan doe ik ondertussen ook wel wat anders, nl wat tv kijken icm internetten/ emailen. Hier op het menu vaak rijst (of af en toe glutenvrije pasta voor de afwisseling) met kip, vis of vlees en dan een berg groenten erbij. Vind ik héérlijk. Simpel én goed.Avondeten kook ik veel inderdaad; ik probeer alles naar binnen te krijgen.
Overdag eet ik minder en simpeler; dat mealprep ik dan ook (oats-fruit-whey, rijst-broccolimix-kip, eieren, handje noten en e.e.a. intra- en post-WO (dextro, fruit, whey)) en ik heb tegenwoordig niet meer de tijd om 6x per dag te eten, dus plan mijn meeste kcal 's avonds na mijn training; vind ik ook fijn en wil overstappen op compleet IF. Overigens valt het qua kcal wel mee, bovenstaande pan op de afbeelding is bijvoorbeeld ca. 1100 kcal (100 gram pasta (350 kcal), 250 gram vlees/vis (250-350 kcal), 800 gram groenten (240 kcal), olijfolie (80 kcal), beetje ketjap (35 kcal), tomaat (30 kcal), XXL light saus (15 kcal) en kruiden). Ik werk niet alles binnen een half uur naar binnen, maar verdeel het over een paar borden en zit intussen te DBB'en, mail bij te werken en tv te kijken.
Vrij vlak na het avondeten nog een pre-bed maaltje (kwark, rijstwafels).
Nu bulk ik op 3800 kcal, dus heb genoeg ruimte als ik clean eet.