Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je fantastische bijdrage aan dit topic!wat zie ik hier toch een partij kindermaaltijden...het is niet normaal![]()
valt best mee...wat zie ik hier toch een partij kindermaaltijden...het is niet normaal![]()
Alleen de meesten hier eten vaak wel 6 x per dagen dus kleinere meals.... t is dus net wat je voorkeur heeft...Ok weer een dagje terug naar de basis : 100 gram basmati rijst - 20 gram kokosolie - 200 gram kipfilet - 400 gram paksoy - 70 gram avocado , 350 gram total fage 0% met 90 gram blauwe bessen & 150 gram aardbeien.
Daarnaast overdreven veel eiwitten uit XXL samples en m'n nieuwe hydro pot kwam ik uit op 230 gram eiwitten...
Naja kortom rond de 2000 calorieen.

Aan zo'n kinderachtige opmerking hebben we natuurlijk helemaal niks. Het is niet normaal.wat zie ik hier toch een partij kindermaaltijden...het is niet normaal![]()
Apfulstrudel om 11 uur bij de koffie, en goulash soep met kaiserbrood als lunch
![]()
![]()
Kindermaaltijd of niet. Jouw foto toont (voor mij althans) aan dat low carb echt wel lekker kan zijn. smakelijk!

Ik probeer er nog het beste van te maken.Kindermaaltijd of niet. Jouw foto toont (voor mij althans) aan dat low carb echt wel lekker kan zijn. smakelijk!![]()

Het was gezellig.Apfulstrudel om 11 uur bij de koffie, en goulash soep met kaiserbrood als lunch
![]()
![]()
Apfulstrudel om 11 uur bij de koffie, en goulash soep met kaiserbrood als lunch![]()
Wat eten we vandaag? jou zoom is hyperactief