MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Varkensoester met bloemkool :lick:

20190305_133549.jpg

Dat preppen van maaltijden begin ik stilaan verdacht te vinden bij je:

- of je bent aan het kuren
- of je gaat echt voor een ecto beachboy fysiek deze zomer

Choose your destiny... :D

Soms zie ik kutmaaltijden voorbijkomen, heel mooi gepresenteerd in verschillende potjes en kommetjes. Daar komen dan reacties op dat het er allemaal zo smakelijk uitziet.

Spoiler: als het bagger is, smaakt het bagger. Je geeft jezelf dan gewoon veel meer afwas. :roflol:

Ik ga voor de abs :D
Kuren durf ik niet...

Ik werk ook bij ASML, maar al met al viel me de pizza daar toch tegen. Heb d'r driekwart jaar gewerkt zonder 'm te proberen, kreeg van collega's altijd te horen dat ie echt goed was, dus ik proberen.. Not impressed to be honest (was ook niet slecht, maar ook niet bijzonder). :/

• Like
Waarderingen: 040B
Niet eens chicken en wafels op van t'zusje? Die is echtdrool:
Ik zat een beetje in dubio om die te proberen of niet. Ik word altijd kotsmisselijk van wafels en pannenkoeken, etc. Maar het leek me wel echt een top combi. Oh well, reden te meer om nog eens terug te gaan zeker?:o:p

Ik werk ook bij ASML, maar al met al viel me de pizza daar toch tegen. Heb d'r driekwart jaar gewerkt zonder 'm te proberen, kreeg van collega's altijd te horen dat ie echt goed was, dus ik proberen.. Not impressed to be honest (was ook niet slecht, maar ook niet bijzonder). :/
Is ook niet heel speciaal. Lekker dunne bodem wel.

Terug
Naar boven