XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Die biefstuk blokjes zijn zo fucking lekker haha. Welke smaken heb je?

    Klopt, zijn echt gruwelijk lekker

    Dit ware de argentina fire. Heb verder niet veel meer in de vriezer omdat ie aan z'n jaarlijkse schoonmaakbeurt toe is (helaas geen no-frost vriezer :() Zodra de vriezer weer schoon is gaat er weer bestelling naar MM :D
     
    Pasta carbonaro with a lot of cheeeeeese:D

    1552676975025-427914516.jpg
     
    Nee. Aardappelpuree met kaas en sambal, kruiden (peper, kerrie, oregano, basilicum, tijm, koriander, komijn etc. (ik combineer van alles)), broccoli, champignons, ui, knoflook, wat XXL Light Saus en Vlaamse runderstoof (hadden ze vorige week bij Lidl tijdens de "Vlaamse weken"), geserveerd met wat tafelzuur en een mosterdsoepje erbij. Ik heb die Vlaamse stoof enkel gekocht en gegeten zodat ik hier hopelijk wat karma krijg van de Belgische leden. ;)
     
    Klopt, zijn echt gruwelijk lekker

    Dit ware de argentina fire. Heb verder niet veel meer in de vriezer omdat ie aan z'n jaarlijkse schoonmaakbeurt toe is (helaas geen no-frost vriezer :() Zodra de vriezer weer schoon is gaat er weer bestelling naar MM :D

    Argentina Fire is mijn fav :)
    Fuego Peru is ook fijn, die ga ik beide weer mee bestellen volgende week.

    Ik deed nog even mee met de vega week, getoast brood met falafel.
    3leX5MA.jpg
     
    Speciaal omdat het de nationale vleesloze week is... :)

    Toppie. :thumbs: Ik heb zojuist bij de AH wat vegashit gekocht om te proberen, maar eet er niet minder vlees en vis om. Sterker nog: ik moet deze week even wat mensen compenseren en eet daarom extra kip en biefstuk. :D
    Argentina Fire is mijn fav :)
    Fuego Peru is ook fijn, die ga ik beide weer mee bestellen volgende week.

    Ik deed nog even mee met de vega week, getoast brood met falafel.
    Oe, die moeten ik proberen dan (ken ik nog niet). :D Die Fuego Peru heb ik vaak op en is echt lekker. Ginger, lemon, chili vind ik overigens ook lekker.
     
    Back
    Naar boven