MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Supper's ready. :eating:

15525945105301460190858.jpg
 
Ge-prepped maaltje. Zalmfilet, 1kg gedroomde broccoli en daaronder, niet zichtbaar op de foto, 200 gram (ongekookt gewicht) zilvervliesrijst.

Bekijk bijlage 442508
Nee hoor, je droomt niet, die (gestoomde :)) broccoli is er wel degelijk, want ik zie hem op de foto! De zilvervliesrijst daarentegen zou wel eens een illusie kunnen zijn :p
 
Gezond ontbijt in de maak. Wortel havermout eiwit taartje.
Mik 2 eieren, wat wortel of wortels reepjes, 3 eetlepels havermout, royale Hand walnoten paar rozijntjes en wat kaneel door elkaar. Evt vanille essence en zoetstof toevoegen als je houdt van zoet. 3 min op vol vermogen in de magnetron en eten maar.
Ik ben niet zon goede ontbijten dus ik moet er wat leuks van makenvoor mezelf, ik heb smiddags en savonds meer trek.

IMG_0025.JPG
 
Laatst bewerkt:
Gezond ontbijt in de maak. Wortel havermout eiwit taartje.
Mik 2 eieren, wat wortel of wortels reepjes, 3 eetlepels havermout, royale Hand walnoten paar rozijntjes en wat kaneel door elkaar. Evt vanille essence en zoetstof toevoegen als je houdt van zoet. 3 min op vol vermogen in de magnetron en eten maar.
Ik ben niet zon goede ontbijten dus ik moet er wat leuks van makenvoor mezelf, ik heb smiddags en savonds meer trek.

Bekijk bijlage 442573

Deze ga ik straks even proberen te maken. Ziet er lekker uit en ook nog makkelijk om mee te nemen als ontbijt in de auto.
 
Ziet er lekker uit! Bodem zelf gemaakt?
Ook aan jou vele :wave: terug
Bodem zelf gekocht ...hij kijkt wel bloeddorstig rood...1 blikje tom. puree teveel haha
jij ook de groetjes haha autocorrect ....bordje leeg en buikje strak :D
 
Eindresultaat, vult als een baksteen bij mij dus ik krijg maar een kwart punt op. De rest gaat in een bakje mee naar het werk.

Bekijk bijlage 442575

Heb hem zojuist ook even gemaakt. Het is net zoveel werk als een bakje havermout en scramble eggs maken en smaakte prima, handig.

Heb de rozijnen en stukjes walnoot pas toegevoegd na de blender, hierdoor blijven het stukjes. Wilde het de volgende keer in een pannetje met deksel maken in hoop dat de korst wat dikker wordt.

Bedankt voor de tip!
 
Back
Naar boven