Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Varkenshaasje, puree vs gebakken aardappel.
Zoete paprika en paksoi.

IMG_20190317_133507_572.jpg
 
Gezond eiwit havermout taartje. Dit keer met cacoa mango en kokos. Ik heb het beslag verdeeld over twee bakjes. Een ik er nu en de andere morgen vroeg als ontbijt. Ik moet vroeg beginnen morgen en al om half 7 ontbijten ...zucht. Dan maar aan de chocolade :):p, voor zo ver dat kan.
Recept is 2 eieren, 3 eetlepels havermout, royale hand amandelen, 1 mango, 1 eetlepel cacoa voor een hardcore chocolade smaak, een halve als je het iets milder wilt. halve eetlepel kokos rasp. Theelepel roomboter. Deze moet iets langer ongeveer 5 min in de magnetron op vol vermogen omdat de mango vrij nat is. Evt zoetstof en vanille essence toevoegen als je het zoet wil.

IMG_0031.JPG
 
Laatst bewerkt:
Gezond eiwit havermout taartje. Dit keer met cacoa mango en kokos. Ik heb het beslag verdeeld over twee bakjes. Een ik er nu en de andere morgen vroeg als ontbijt. Ik moet vroeg beginnen morgen en al om half 7 ontbijten ...zucht. Dan maar aan de chocolade :):p, voor zo ver dat kan.
Recept is 2 eieren, 3 eetlepels havermout, royale hand amandelen, 1 mango, 1 eetlepel cacoa halve eetlepel kokos rasp. Theelepel roomboter. Deze moet iets langer ongeveer 5 min in de magnetron op vol vermogen omdat de mango vrij nat is. Evt zoetstof en vanille essence toevoegen als je het zoet wil.

Bekijk bijlage 442703
Ik zou om vallen met zo'n portie :')
 
Daarom eet ik ook 6 x per dag. Maagverkleining hè. Past niet meer in.
 
In de zomer kom ik makkelijk aan 2 x in de week groene bladgroente. Nu vind ik dat wat lastiger daarom maar wat verse peterselie bij de wortels gedaan. tartaartje erbij en klaar, weinig inspiratie vandaag. Manlief had ook nog gebakken aardappels.

20190317_182835.jpg
 
In de zomer kom ik makkelijk aan 2 x in de week groene bladgroente. Nu vind ik dat wat lastiger daarom maar wat verse peterselie bij de wortels gedaan. tartaartje erbij en klaar, weinig inspiratie vandaag. Manlief had ook nog gebakken aardappels.

Bekijk bijlage 442716
Probeer anders eens spinazie te wokken. Ook erg lekker
 
Lijkt meer op een wrappizza? :thinking:
Ja gelijk heb je!De smaak was geweldig, alleen echt een mega dunne bodem, wat ik geen echte pizza kan noemen. Al met al hebben ze het goed gemaakt met de smaak van de taco/saus. Volgende keer weer een andere tent proberen :p
 
Back
Naar boven