- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet hier 1 chocolade-vanille wieldop met een diameter van 20cm voor nog geen 600 kcals.
![]()
Een klein snackje van de overblijfselen van m'n lunchprep voor deze week.
Mexicaans gekruide (komt ie) jackfruit, met gebakken uitjes en paprika, mais, kidneybonen en tomaatsj.
![]()
Waar heb je die toastbroodjes vandaan?Post workout meal:
100gr brinta
105gr banaan
1 scoop whey iso
50gr aardbeien
1 toastbroodje
15gr halvajam
![]()
Een klein snackje van de overblijfselen van m'n lunchprep voor deze week.
Mexicaans gekruide (komt ie) jackfruit, met gebakken uitjes en paprika, mais, kidneybonen en tomaatsj.
![]()
Duitse aldi
Lang leve de Duitse supermarkten

Beter pizza Taco bij moliseJa gelijk heb je!De smaak was geweldig, alleen echt een mega dunne bodem, wat ik geen echte pizza kan noemen. Al met al hebben ze het goed gemaakt met de smaak van de taco/saus. Volgende keer weer een andere tent proberen![]()
Ziet er goed uit. Je moet eten wat je lekker vindt en schijt hebben aan wat eigenlijk 'hoort'. Ik combineer heel vaak kruiden of sausjes met pasta en groenten die ik lekker vind en binnen mijn macro's passen, ook al hoort het niet.Kokosmelk, Jonnie Boer curry madras, garnalen, kikkererwten en broccoli.
En ja, ik weet dat broccoli niet in een curry madras hoort.
![]()

Ziet er desondanks heerlijk uit. En trouwens, wie bepaalt wat zogezegd wel of niet hoort in een gerecht? Dat ben gewoon jijzelf. Dus als jij het lekker vindt, past het lekker wel. Dus gewoon doen (en lak hebben aan wat anderen vinden)!Kokosmelk, Jonnie Boer curry madras, garnalen, kikkererwten en broccoli.
En ja, ik weet dat broccoli niet in een curry madras hoort.
![]()

Danku danku. Het is eigenlijk gewoon maar een chocolade-vanille cakeEcht geen flauw idee wat het bovenste is maar 't ziet er lekker uit.

Zeker! Ik was aangenaam verrast. De structuur is net draadjesvlees en het neemt de smaken van de marinade echt heel goed op. Zeker het proberen waard als je het tegen komt in de supermarkt!

Lol, had net hetzelfde gepost.Ziet er goed uit. Je moet eten wat je lekker vindt en schijt hebben aan wat eigenlijk 'hoort'. Ik combineer heel vaak kruiden of sausjes met pasta en groenten die ik lekker vind en binnen mijn macro's passen, ook al hoort het niet.![]()
Ziet er goed uit. Je moet eten wat je lekker vindt en schijt hebben aan wat eigenlijk 'hoort'. Ik combineer heel vaak kruiden of sausjes met pasta en groenten die ik lekker vind en binnen mijn macro's passen, ook al hoort het niet.![]()
Ziet er desondanks heerlijk uit. En trouwens, wie bepaalt wat zogezegd wel of niet hoort in een gerecht? Dat ben gewoon jijzelf. Dus als jij het lekker vindt, past het lekker wel. Dus gewoon doen (en lak hebben aan wat anderen vinden)!
Smakelijk![]()

Vergeten een pic van mijn pizza te posten maar hij was lekker.

komt door zijn baard waarschijnlijkGeen macro's tellen, pizza eten en toch afvallen? Het leven is niet eerlijk![]()