Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ziet hier 1 chocolade-vanille wieldop met een diameter van 20cm voor nog geen 600 kcals.

2019-03-17 03.27.53 1.jpg

Een klein snackje van de overblijfselen van m'n lunchprep voor deze week.
Mexicaans gekruide (komt ie) jackfruit, met gebakken uitjes en paprika, mais, kidneybonen en tomaatsj.
IMG_20190317_160110.jpg

Ziet hier 1 chocolade-vanille wieldop met een diameter van 20cm voor nog geen 600 kcals.

2019-03-17 03.27.53 1.jpg

Een klein snackje van de overblijfselen van m'n lunchprep voor deze week.
Mexicaans gekruide (komt ie) jackfruit, met gebakken uitjes en paprika, mais, kidneybonen en tomaatsj.
IMG_20190317_160110.jpg

Echt geen flauw idee wat het bovenste is maar 't ziet er lekker uit.

Kokosmelk, Jonnie Boer curry madras, garnalen, kikkererwten en broccoli.

En ja, ik weet dat broccoli niet in een curry madras hoort. :)

20190317_212818.jpg

20190317_212818.jpg
Ziet er goed uit. Je moet eten wat je lekker vindt en schijt hebben aan wat eigenlijk 'hoort'. Ik combineer heel vaak kruiden of sausjes met pasta en groenten die ik lekker vind en binnen mijn macro's passen, ook al hoort het niet. :D

20190317_212818.jpg
Ziet er desondanks heerlijk uit. En trouwens, wie bepaalt wat zogezegd wel of niet hoort in een gerecht? Dat ben gewoon jijzelf. Dus als jij het lekker vindt, past het lekker wel. Dus gewoon doen (en lak hebben aan wat anderen vinden)!
Smakelijk :o

Ziet er goed uit. Je moet eten wat je lekker vindt en schijt hebben aan wat eigenlijk 'hoort'. Ik combineer heel vaak kruiden of sausjes met pasta en groenten die ik lekker vind en binnen mijn macro's passen, ook al hoort het niet. :D
Lol, had net hetzelfde gepost.
Dit dus!

Avondeten en prepmeal voor morgenmiddag.
Mihoen met curcuma, zwarte peper en 5 scrambled eggs. Daarnaast nog drumsticks die een hele nacht hebben gelegen in een marinade van; soja saus, zoete soja saus, sambal, honing, peking eend saus en zoete hoisin saus.
20190317_195139.jpg

20190317_222645.jpg

Ps. voor wie zich afvraagt wat dat donkere op de mihoen is: een shitload aan zwarte peper uit die vijzel. Piperidine ftw.

Laatst bewerkt:

Ziet er desondanks heerlijk uit. En trouwens, wie bepaalt wat zogezegd wel of niet hoort in een gerecht? Dat ben gewoon jijzelf. Dus als jij het lekker vindt, past het lekker wel. Dus gewoon doen (en lak hebben aan wat anderen vinden)!
Smakelijk :o

Lol, had net hetzelfde gepost.
Dit dus!

Amen. :)

Vergeten een pic van mijn pizza te posten maar hij was lekker.

Terug
Naar boven