Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe lang moet ie eigenlijk in de oven?
Persoonlijk doe ik hem graag wat langer, 75 tot 90 minuten. Maar afhankelijk van het formaat kan 45 tot 60 minuten ook volstaan. Beetje afhankelijk van hoe jij hem lekker vindt. Langer is zoeter en zachter. :)

Foodprep voor morgen op werk:

Maaltijd 2
125 gr duits biefstuk
150gr basmati rijst
150gr courgette
150gr paprika
75gr champignons

C4453E16-0FDD-4B9D-9745-B192010DFA46.jpeg

Niet morsen hoor.....grote mond en schuiven maaarrrrr :D

(vul dat gat maar onder je neus!!)

Die cracker kon ik gelukkig nog net thuis eten. Dan let niemand op je eetmanieren. Maar wel 16 gr eiwit naar binnen. :)Nu weer aan het werk, dat is het voordeel van middagdiensten. Rond twee uur half 3 eet ik die boterham met kipfilet op mijn werk als lunch dat gaat iets beschaafder naar binnen.

Die cracker kon ik gelukkig nog net thuis eten. Dan let niemand op je eetmanieren. Maar wel 16 gr eiwit naar binnen. :)Nu weer aan het werk, dat is het voordeel van middagdiensten. Rond twee uur half 3 eet ik die boterham met kipfilet op mijn werk als lunch dat gaat iets beschaafder naar binnen.
Of gewoon de huttenkase in een bakje doen en weglepelen en de cracker er los bij happen ;) *beschaafde oplossing* :D

Late night snack dit keer niet zo laat. Volkoren cracker met pindakaas en banaan. Yum ! Zat nog maar op 1100 kcal vandaag dus kan er wel bij

image.jpg

Terug
Naar boven