MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Binnen en op naar de volgende trainingsessie!

IMG_20190403_082527.jpg

Avond eten alvast klaar gezet ( 2 personen )

3 x paprika
1 x broccoli
1 x zoete ui
1 x aubergine
1 x courgette
3 tenen knoflook
2 x tijm
6 cherrytomaten

Daarbij komt nog minimaal 250 gr zoete aardappel en een lekkerbek

8BCFCB72-50AF-44C7-8CC5-D462F17FA742.jpeg

Tevreden over de resultaten in vergelijking met pindakaas? Ik krijg namelijk snel uitslag en zoek een alternatief.
nee het is eigenlijk alleen maar erger geworden:o Het begint nu zo erg te worden dat ik bijna begin te denken aan cutten... bijna..

Edit: Ik zit er misschien aan te denken om cashewpasta te gaan gebruiken maar vind het eigenlijk erg duur. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik gebruik trouwens over de vershoudfolie ook nog aluminiumfolie omdat dit beter warmte vasthoud. Ik heb het gevoel omdat de pasta dan wat dunner wordt alles makkelijker wordt opgenomen

Laatst bewerkt:
nee het is eigenlijk alleen maar erger geworden:o Het begint nu zo erg te worden dat ik bijna begin te denken aan cutten... bijna..

Edit: Ik zit er misschien aan te denken om cashewpasta te gaan gebruiken maar vind het eigenlijk erg duur. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik gebruik trouwens over de vershoudfolie ook nog aluminiumfolie omdat dit beter warmte vasthoud. Ik heb het gevoel omdat de pasta dan wat dunner wordt alles makkelijker wordt opgenomen
Probeer de cashewnoten pasta wat op te mengen met pindaolie. Gaat makkelijker en het geeft tegelijkertijd het effect van de beide soorten.

Probeer de cashewnoten pasta wat op te mengen met pindaolie. Gaat makkelijker en het geeft tegelijkertijd het effect van de beide soorten.
Bedankt Mvr. Marina1975! ik zal het zeker proberen! heeft cashewpasta dan een ander effect dan pindakaas? Ik dacht zelf dat het redelijk hetzelfde was...

Als je je abs vaak genoeg traind met hoge herhalingen hoef je nooit te cutten of te smeren

Dit artikel geeft aan dat bruin vet juist gunstig is? Moet ik dan niet juist geen pindakaas eten of slaat dit op huidskleur en kan ik gewoon pinda olie gebruiken?
Daarom de combi met pindaolie en cashewpasta. Olie dringt sneller de huid in. :D

Terug
Naar boven