MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Carbs:heart:

150 gram magere rundertartaar
60 gram noodles
200 gram Chinese wokgroente
Bami kruiden

20190403_152017.jpg

Misschien een hele domme vraag maar hoe doen de pistachenootjes eters onder ons dit invullen in je schema. Ik doe dus met dop en nootje in de weegschaal en vul dus bv 75gr wat ik ook afweer maar ik zal misschien 40gr noot eten?

Of zijn de voedingswaarde berekend met dop?

Misschien een hele domme vraag maar hoe doen de pistachenootjes eters onder ons dit invullen in je schema. Ik doe dus met dop en nootje in de weegschaal en vul dus bv 75gr wat ik ook afweer maar ik zal misschien 40gr noot eten?

Of zijn de voedingswaarde berekend met dop?
Voedingwaarde is zonder dop. Alleen t eetbare deel.

20 minuten wachten op mijn bus en nog wat eiwitten nodig... wordt wel raar aangekeken op het centraal:roflol::roflol:
575242F4-1ED2-48DB-BC34-E2F04C4EC283.jpeg

Wat is nou weer raar aan een bakkie kwark :o

---

Spruitjesstamp met kerrie, appel en spek (+ mosterd)
Kipfilet sticks van musclemeat (+ ketchup)

IMG_20190403_185050.jpg

Ziet er zalig uit! drool: die biefstuk!

Maar qua hoeveelheid voor jou een "snackje" ? :roflol:
We gingen uit eten met collega's. Ik had een tomatensoep en tournedos met champignonsaus. Aangezien ik geen patat eet en het toetje oversloeg, was het aantal kcal inderdaad wat mager. Overdag had ik wat kcal uitgespaard; had ik niet moeten doen. Na afloop direct een bak kwark en stapel rijstwafels gegeten. :P

We gingen uit eten met collega's. Ik had een tomatensoep en tournedos met champignonsaus. Aangezien ik geen patat eet en het toetje oversloeg, was het aantal kcal inderdaad wat mager. Overdag had ik wat kcal uitgespaard; had ik niet moeten doen. Na afloop direct een bak kwark en stapel rijstwafels gegeten. :P

Bert was je misschien van plan om heel binnenkort je profielfoto te veranderen?
Elke keer als ik een post van jou zie denk ik dat ericr weer terug is.
Just asking hoor.

150 gram magere rundertartaar
60 gram pasta
200 gram italiaanse roerbakgroente
100 gram erwten
200 gram passata

20190403_205515.jpg

Bert was je misschien van plan om heel binnenkort je profielfoto te veranderen?
Elke keer als ik een post van jou zie denk ik dat ericr weer terug is.
Just asking hoor.
Was ik niet plan, ben hier niet echt super actief meer en ga me niet druk maken om een profielfoto of zoiets onzinnigs.
Wat had EricR dan als foto? Toch niet ook toevallig Minerva? :P

Was ik niet plan, ben hier niet echt super actief meer en ga me niet druk maken om een profielfoto of zoiets onzinnigs.
Wat had EricR dan als foto? Toch niet ook toevallig Minerva? :P

Nvm plan B gaat nu in.
Grim Reaper trouwens.

Terug
Naar boven