ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Sterkte
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte
Nee ik houd echt van havermout. Kan het elk moment vd dag eten, elke dag. Verveelt me nooitHoe dieper de cut hoe meer alles naar chocola en donuts smaakt. 😃
En we gaan dooooor😌
Pfffff. Je maakt het me moeilijk vandaag buddy

Zeg dat wel avondeten moet nog komen 🤣
Ja ik vind van wel. Maar ik ben geen moeilijke eterzijn die chips lekker btw? wel eens zien liggen maar nog nooit op
smaakt het echt naar die kip van ze? dan is het wel eens het overwegen waardJa ik vind van wel. Maar ik ben geen moeilijke eter
O geen idee eigenlijk 🤣🤣smaakt het echt naar die kip van ze? dan is het wel eens het overwegen waard
Ik vond hem, als oud-KFC verslaafde, enorm tegenvallen 🤣smaakt het echt naar die kip van ze? dan is het wel eens het overwegen waard
Zullen we kijken of we hem gebanned krijgen?
Yes.
Hoe wil jij dat voor elkaar krijgen dan 🤷
1.4. Aanstootgevende inhoud plaatsen
Zou je denken

Pow,1.4. Aanstootgevende inhoud plaatsen
Onder aanstootgevende inhoud verstaan we inhoud met een erotische, beledigende, discriminerende, racistische of anderszins aanstootgevende inhoud.
Wat betekent aanstootgevend?
'die of dat ergernis opwekt'
Jouw oneindige stroom van eten, die mijn mond helaas vandaag serieus laat wateren, wekt bij mij ergernis op.
Klopt.Pow,
Moet dan ook oppassen met mijn maaltijden te showen.
Dat is de inner dikz*k in jou kan ik niets aan doen1.4. Aanstootgevende inhoud plaatsen
Onder aanstootgevende inhoud verstaan we inhoud met een erotische, beledigende, discriminerende, racistische of anderszins aanstootgevende inhoud.
Wat betekent aanstootgevend?
'die of dat ergernis opwekt'
Jouw oneindige stroom van eten, die mijn mond helaas vandaag serieus laat wateren, wekt bij mij ergernis op.