AndroidHealthClinic

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

Energize van xxl!

Protein Revolution van BodyenFitshop

night protein en energize! mag er wel bij vind ik.

whey perfection ^_^

Er staat inmiddels ruim drie weken een supp ter beoordeling met nul reacties, tijd voor een nieuwe dus;-)
Ik zou graag Energize! van XXL willen zien aub.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt ging toevallig vandaag aangepast worden.

Krea-K Maxx
goeie pre+post workout
geconcentreerde creatine
langer gepompt uitzicht na de training.

Volgensmij mag ''Crack'' van Revolutions, ook wel toegevoegd worden aan het lijstje?

Best dat je eerst een search doet want Crack staat er al tussen.

Eiwitrepen (categorie repen):

OhYeah! Bars van OhYeah! Nutrition

Anabolic protein van Applied Nutriceuticals

Het schijnt dat no-xplode tezamen met cellmass het is

Welke supplementen moeten volgens jou nog toegevoegd worden aan de [Link niet meer beschikbaar]?

Bij mij tot nu toe alleen mono (whey en amino) wat 'echt 'lekker werkte... Train nu 10 jaar af en aan en heb op crea mono na nog nooit iets gehad waarvan ik helemaal kapot was.

Ga straks na m,n crea ethyl kuurtje 'wat ook echt totaal niet werkt no-xplode met cell-mass maar proberen.

Schijnt erg goed te zijn als niet al het best volgens velen in de gym. Dan maar geld er tegen aan gooien want ik moet weer naar de 95 kg woog ik 4 maanden geleden nu nog 87 sochtends... kan je nagaan hoeveel vet je in een half a drie kwart jaar op bouwd als je niets uit voerd. Nu langzaam zonder mezelf te neppen zwaarder worden ;) Gewoon eten trainen en slapen als een gek!

"Dicipline is het zwaarste en het mooiste wat er is"

Gr Rat

no-xplode met cellmass

Nieuw op deze site zie een hoop info dus er valt vast van alles te leren :)

Nu maar hopen dat ik m,n geld zoals altijd niet weg gooi want op crea mono na heb ik niet zo,n beste ervaring met al die potjes...

"eating training and sleaping like a mad man"

Is er een criterium om naar een volgend item over te gaan als het huidige een xx periode geen aandacht krijgt?
Ik persoonlijk vind het zonde als er een produkt staat wat geen aandacht krijgt.

Is er een criterium om naar een volgend item over te gaan als het huidige een xx periode geen aandacht krijgt?
Ik persoonlijk vind het zonde als er een produkt staat wat geen aandacht krijgt.

Een week verder en nul beoordelingen, tijd voor een nieuw produkt Big T?

Graag zou ik RPM en Drive willen zien. Sta op het punt het te kopen, maar zou willen weten wat de "kenners" ervan vinden. Het liefst beide apart en in combinatie. Bij voorbaat dank.

Graag zou ik RPM en Drive willen zien. Sta op het punt het te kopen, maar zou willen weten wat de "kenners" ervan vinden. Het liefst beide apart en in combinatie. Bij voorbaat dank.
Staan er beiden al in, graag eerst zoekfunctie gebruiken in Reviews sectie.

Een week verder en nul beoordelingen, tijd voor een nieuw produkt Big T?
Begrijp het niet goed, lijkt me toch een product dat al verschillende mensen geprobeerd moeten hebben. Ach ja, de volgende dan maar.

Terug
Naar boven