AndroidHealthClinic

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

8hour fatburner

Ben heel benieuwt wat mensen van het forum ervan vinden.

PeptoPro van XXL mag er ook wel tussen staan denk ik. Echt een topproduct en wordt ook veel door dbbers gebruikt zo te lezen.

ik zou graag zien dat meer mensen SIZE UP van met-Rx bestellen bij de tuinen en hier hun mening geven.zijn hier od dbb vrij weinig ervaringen van. is nu 50% korting. ik ben er heel tevreden over alhoewel ik totaal niet in supps geloof. is denk gewoon een heel complete supp.

(heb al ontelbaar veel sups gehad en op 1 of andere manier ben ik over dit product meer tevreden)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nos Ether van Get Diesel, voor mij de beste creatine verkrijgbaar.
[Link niet meer beschikbaar]

ik zou graag zien dat meer mensen SIZE UP van met-Rx bestellen bij de tuinen en hier hun mening geven.zijn hier od dbb vrij weinig ervaringen van. is nu 50% korting. ik ben er heel tevreden over alhoewel ik totaal niet in supps geloof. is denk gewoon een heel complete supp.

(heb al ontelbaar veel sups gehad en op 1 of andere manier ben ik over dit product meer tevreden)

Best eerst zoekfunctie gebruiken.

ok thnx big T. had die al gelezen . zijn er maar 2 helaas en aangezien ik heel andere mening heb was ik benieuws naar meer ervaringen.
vind zelf de smaken GOED..
en dik is alleen maar omdat de dosis 4 scheppen is (zoals de meeste gainers)
beker 2/3 vol met water afgevuld met 4 schappen is easy te schudden en weg te drinken: wel volle shakebaker ja

zal zelf eens recensie schrijven...ander x lukte het me niet helemaal hehe. ik geef in elk geval een 9

magnum stack. Dna + serum + thrust

je kan ze ook appart doen. hor zijn allemaal goede producte

Osteobolin-C, heb hier zelf al veel baat bij gehad en ook mensen mee kunnen helpen.
Het is bij diverse sponsoren te koop dus niet echt specifiek van één sponsor.

Laatst bewerkt:
Hoeft niet, we zien alles. Alleen heeft het weinig zin om supps toe te voegen waar waarschijnlijk maar 1 review over geschreven zal worden.

Ok. Zag alleen geen reviews in de reviews sectie, vandaar.

Soms is een supp nog niet zo bekend maar werkt het wel erg goed.
Op de site van XXL heeft Osteobolin iig 7 goede beoordelingen van de 7 reacties.

Terug
Naar boven