XXL Nutrition

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

Bedankt voor het plaatsen van Osteobolin, eerste review van mijzelf is binnen.

Hm, had wel al meer reviews verwacht, misschien een groter lettertype voor de aankondiging oid?

Nog steeds maar één review over Osteobolin helaas..:(
Kom op mensen!

• Topic Starter Topic Starter
Dat is dus mijn vrees altijd en ook de reden van dit topic; mensen plaatsen niet snel reviews en een wat minder mainstream product lijdt daar nog meer onder.

Dat is dus mijn vrees altijd en ook de reden van dit topic; mensen plaatsen niet snel reviews en een wat minder mainstream product lijdt daar nog meer onder.

Daar ligt ook gelijk het probleem; eiwitten bijvoorbeeld worden door nagenoeg iedereen gebruikt en daar zijn dan ook veel reviews over.
Minder bekende supps (die dan ook nog eens niet veel verkocht worden) verdienen (als ze goed zijn) ook aandacht.
Osteobolin en Lipid-Stabil zijn daar goede voorbeelden van.

Inderdaad, goede producten verdienen aandacht, als reviews daartoe kunnen bijdragen is dat alleen maar mooi. Maar het is een tweesnijdend zwaard; als het product te weinig reviews heeft, is de score onbetrouwbaar.

Wil nogmaals een poging doen om het product NoxiPro van CTD Labs in de lijst te krijgen.

Zoals je in het reviewgedeelte van het forum kunt zien, zijn daar al voldoende positieve reacties op gegeven, dus verdiend het product zeker wel een plekje in de lijst.

Wil nogmaals een poging doen om het product NoxiPro van CTD Labs in de lijst te krijgen.

Zoals je in het reviewgedeelte van het forum kunt zien, zijn daar al voldoende positieve reacties op gegeven, dus verdiend het product zeker wel een plekje in de lijst.

+1. Na een review met meer dan 10 pagina's reacties vind ik dat hij dit zeker verdiend. :D

Toegevoegd.

eiwitrepen

Het zou interessant zijn voor iedereen denk ik als er een subtopic komt onder "eiwitten", genaamd "eiwitrepen". Ik ben al even op zoek naar een ideale eiwitreep maar er zijn er zoveel en ik vind weinig reviews.

Greetz!

Ik neem een sterke antiOxidant formule (6 superfoods in één product), gebaseerd op acai bessen, goji bessen en resveratrol. Ik heb het nog nergens anders in die vorm gevonden.
[Link niet meer beschikbaar] Niet meteen om spieren op te bouwen, maar ik vind het bestrijden van vrije radicalen-die bij zware training overvloedig vrijkomen- en het beschermen van de lever zeker zo belangrijk.

Ik vind dat de Lean Gain van Bodyenfitshop hier ook tussen hoort. Is volgens mij een veel verkocht product.

Twinlab Amino Fuel zou leuk zijn, kzou wat meer informatie willen over dit product

Terug
Naar boven