AndroidHealthClinic

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, maar dit is wel lipo6X (althans op de afbeelding).
Lipo6 en lipo6X zijn volgens mij verschillende producten?

Ik weet ook niet precies wat het verschil is maar dat las ik ergens.
In ieder geval mijn stem gegeven ;)
Goede foto geplaatst...

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou graag Animal Pak van Universal in de lijst terug zien...
Vind het een super supplement waar veel dingen in zitten die je als BB'er nodig hebt: Vitamines en Mineralen, Energy booster, Sneller spierherstel, toename kracht, etc.
De doseringen zijn wel erg hoog, maar dat heb je ook wel nodig als je hard trained elke dag.

http://www.xxlnutrition.nl/product/199/Universal/Animal Pak

Van mij mag de creapure van powersupplements er in bij de creatines. Goeie ultrazuivere monohydraat. Bij mij werkt ie top! :cool:

Vitamine en mineralen van Solgar

Ik zou graag Animal Pak van Universal in de lijst terug zien...
Vind het een super supplement waar veel dingen in zitten die je als BB'er nodig hebt: Vitamines en Mineralen, Energy booster, Sneller spierherstel, toename kracht, etc.
De doseringen zijn wel erg hoog, maar dat heb je ook wel nodig als je hard trained elke dag.

http://www.xxlnutrition.nl/product/199/Universal/Animal Pak
Aub eerst de search gebruiken, staat er al in: [Link niet meer beschikbaar]

Van mij mag de creapure van powersupplements er in bij de creatines. Goeie ultrazuivere monohydraat. Bij mij werkt ie top! :cool:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan de supplementen ranglijst nergens meer vinden. Er stond altijd zo'n linkje bovenaan.

Als je naar "Reviews" gaat dan kan je daar een link vinden.

T../ mss onze whey delicious toevoegen?

Ik heb een tijdje andere merken een kans gegeven :D

Maar di ekomt er zeker nog bij ja :)

Als je naar "Reviews" gaat dan kan je daar een link vinden.

Oei, die is echt nauwelijks te vinden. Ik heb me te pletter gezocht en heb uiteindelijk rechtsboven iets gevonden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dan was die link naar de Top-100 die er altijd stond een stuk duidelijker.

Performance - Pure whey

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oei, die is echt nauwelijks te vinden. Ik heb me te pletter gezocht en heb uiteindelijk rechtsboven iets gevonden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dan was die link naar de Top-100 die er altijd stond een stuk duidelijker.
Heb een aantal dingen aangepast, je kan er nu niet meer naast kijken ;)

Ik heb pas uit Engeland Cyclone van Maximuscle meegenomen, vond het erg goed, wat zijn jullie reacties op Cyclone en zowieso het merk maxmuscle?

Nog suggesties? Kan ik een nieuwe toevoegen ;)

l-arginine

buiten de werking om zou ik graag willen weten wie , en van welk meer sporters L-arginine gebruiken ?
met vr gr ab

Terug
Naar boven