infinite
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT:
wat voor verschillen merkte je dan?maar magnitude is pre en cellmass post. is het dan niet raar als ik NO EXPLODE(BSN) neem tegelijkertijd met magnitude? volgens mij verzwakt dan de werking daarvan
OT:
wil anabolic hAlo halen van muscletech via xxlnutrition..
is deze beter dan cellmass van BSN?en heeft het een goeie werking in het algemeen?
cellmass is meer een creatine gericht product denk ik.
en anabolic halo vrees ik voor een hele waslijst aan ingrediënten die gewoon niet zo nuttig zijn. doe mij maar cellmass : super crea matrix & sterke glutamine & extra dingetjes die nog nuttig kunnen zijn

wilde 'm halen maar ik hoor voor de helft negatieve recensies er over, I'm sticking to Cellmass![]()

ik begin volgende week aan cellmass. mijn eerste crea product ( nog niet zolang in de business ) eens zien wat het geeft![]()

Wat bedoel je precies? We proberen zoveel mogelijk producten op te nemen, maar ze moeten wel populair genoeg zijn anders reviewed toch niemand ze. Voorstellen zijn nog steeds welkom trouwens, ik check dit topic regelmatig.die komt er helaas niet bij... is één en al XXL Nutrition wat de klok slaat..
suplementen van vyotech,vooral de stack nitrobolic, viraloid en 7hdWe zouden inderdaad ook graag eens wat post-workout producten gaan reviewen, de pre-workouts zijn er voorlopig genoeg. Suggesties zijn dus welkom. Die BBeX - PWO45 zal alvast toegevoegd worden.
Is dat niet deze: [Link niet meer beschikbaar] ?animal stak graag zoveel verschillende verhalen over
Anabolic Wms waxy maize starch
gaat mij voorkeur naar uit...
het is ranzig van smaak en structeur ..
maar de werking is echt duidelijk ..
voor het trainen tijdens en der na maar de smaak is altijd wennen ..Anabolic Wms waxy maize starch
gaat mij voorkeur naar uit...
het is ranzig van smaak en structeur ..
maar de werking is echt duidelijk ..
[Link niet meer beschikbaar]