- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Dag allen! Toch nog een post, de homegym is eindelijk bijna gerealiseerd. De laatste kamer heb ik leeg gehaald en opgeknapt. Tijd om de rek te kopen, die blijkbaar recent in de opruiming is geweest en uit het magazijn is gegaan..
Ik wilde dit mooie ding kopen:
Helaas is die er niet meer, alleen een model lager die geen kabels aan de zijkanten of smith (voor m'n kuiten) heeft. De ruimte is niet heel groot, 2,17x4,23, dus zo'n alles in 1 rek was ideaal voor mij.
Een high/low pulley, ingebouwde Smith, verstelbare kabels aan de zijkanten voor o.a. flyes en woodchoppers zijn wel een vereiste (en 50mm schijven). Ik kan er zelf zo 1 2 3 geen vinden voor zo rond de €1500,-. Misschien dat iemand hier toevallig iets weet? Hulp is welkom.
Ik wilde dit mooie ding kopen:Helaas is die er niet meer, alleen een model lager die geen kabels aan de zijkanten of smith (voor m'n kuiten) heeft. De ruimte is niet heel groot, 2,17x4,23, dus zo'n alles in 1 rek was ideaal voor mij.
Een high/low pulley, ingebouwde Smith, verstelbare kabels aan de zijkanten voor o.a. flyes en woodchoppers zijn wel een vereiste (en 50mm schijven). Ik kan er zelf zo 1 2 3 geen vinden voor zo rond de €1500,-. Misschien dat iemand hier toevallig iets weet? Hulp is welkom.

Laatst bewerkt: