Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Powerblade zei:Gelukkig, het gaat nu snel beter met mijn armen.
Alleen bij extreme krachtzetting wil het nog wat gevoelig worden.
Maar BB curls met 20 a 30kg gaan inmiddels weer.
Vandaag een apparte training gehad.
De waterlelie in de vijver was te groot geworden en moest eruit.
Het bleek een bonk wortels met grond en daarin nog zo'n 100kg aan stenen die de halve vijver besloeg.
Het was echt de ultieme deadlift om dit uit de vijver te krijgen.
Toen ie er na zo'n 6 pogingen eindelijk uit was bleek er een hoop van een halve kuub aan wortels met stenen en blubber erin op de kant te liggen.
Ik wil niet weten wat dit woog, maar met 300kg zal ik er niet veel naast zitten.
Ik was dus bekaf hierna, en de training vanavond maar gecancelled, want ik moet ook nog op nachtdienst.

iron devoted zei:misschien moet je dan es mee doen aan het wereld kampioenschappen waterlelie trekken!!!als je 155kg deadlift hoe kan je dan een waterlelie van bijna 300kgs uit het water trekken?me is confused![]()
Adema zei:

Buzz zei:Go get him reus!
Gefliciteerd met je 150kg bencheen barriere is doorbroken
De db curls, deed je die voluit of gewoon rustig aan?
- mag geen karma geven blablabla, hou je nog tegoed! -
Powerblade zei:Die DB curls waren in zeer strikte vorm, dus iets voorovergebogen gaan staan en beide dumbbells tegelijk rustig naar boven bewegen, bovenarm strak tegen het lichaam houden.
Dan voelen die 22kg even zwaar als dat je 30kg licht cheated doet.
Vooral de brachioradialis voel je dan goed.
Overigens ook wat spierpijn in de biceps, wat ook aangeeft dat ze intens waren, want ik heb niet gauw spierpijn in mijn biceps.
En het waren setjes van 10 he!
Powerblade zei:Pijn is fijn!
Daar ga je harder van trainen, of niet?![]()
Adema zei:"Don't go to the gym and hope for pr's, you must demand them"