XXL Nutrition

Powerblades trainingslog

nice progressie kerel, je hebt niet stilgezeten zo te zien ;)

:cool: netje, mijn boven armen zijn bijna even groot als jou onderarmen;)

Bijna zelfde stats, mijn middel is alleen 82, armen 44, nek 45, kuiten 44 maar mijn vetpercentage is ook geruim onder de 10. Grote kuiten en onderarmen is het teken van een echte mesomorph. Maar jij doet het gewoon in een jaar!!

• Topic Starter Topic Starter
Jah, middel zal ik aan gaan werken, vanaf maart ga ik hardlopen.
Moet dan terug naar ongeveer 88cm kunnen.

Vandaag getraind.

Deadlift:
10x75
8x90
3x130
3x150
3x150
3x155 (pr)

Deadlift van blokken (8cm)
3x5x130

Stifflegged deadlift:
3x8x90

Mijn hams, glutes en rug zijn dood.

Chinnen.
8x
5x
4x
Ging voor geen meter.

CS row.

8x100
3x100
5x88
4x88
Ging ook voor geen meter.
Bovenrug is nog erg vermoeid van zondag.

Front plate raises: banken waren nog bezet
3x12x20

Flat bench:
8x110
8x110
10x110 (gingen easy, deze sets)

Close grip bench:
8x100
8x100
9x100 (wou er 10 doen, maar omdat ik mijn spotter met uitademen in zijn gezicht spetterde en iemand anders daar een opmerking over maakte kwam ik in een deuk te liggen tijdens het drukken, de laatste 3 reps heb ik schaterend van de lach gedrukt en toen vond ik het toch veiliger om te racken)

Dat was het weer, intensieve training.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je PR idd!! en voortaan maar mondkapje op bij de CG BP ;) haha

netjes hoor!!!!

je deadlift gaat ook langzaam maar zeker omhoog! netjes hoor.

10 x 110 op de bench is toch ook wel een mooie prestatie hoor.

lama rustig aan he op de bench:D mooie training kan me voorstellen dat glutes,rug,hams kapot waren

nice PR!
sterke training ouwe

Nette training, optrekken toch best aardig met jou gewicht. Dat spetteren deed ik ook dinsdag, alleen was ik de spotter. Had net 10 extra pannenkoeken naar binnen gestopt moest ik effe helpen bij de bank. Bij de laatste rep begin ik aan te moedigen vlogen de stukjes pannenkoek in de rondte:D

Sterke training, geen wonder dat je hele middel naar de t*ring was :D

g-men zei:
Nette training, optrekken toch best aardig met jou gewicht. Dat spetteren deed ik ook dinsdag, alleen was ik de spotter. Had net 10 extra pannenkoeken naar binnen gestopt moest ik effe helpen bij de bank. Bij de laatste rep begin ik aan te moedigen vlogen de stukjes pannenkoek in de rondte:D

Zou wel het toppunt zijn, als je spotter onwel wordt en zijn hele avond over je uitbraakt :D
En dan gewoon door blijven reppen met die 130kg.
Vonden ze gisteren ook wel sterk in de gym, dat ik helemaal in een deuk lag op die bank met 100kg boven mijn smoel, maar wel nog mijn setje afmaakte en nog een extra rep deed. ;)
Chinnen suckte gewoon, normaal doe ik veel meer reps.

9x100 (wou er 10 doen, maar omdat ik mijn spotter met uitademen in zijn gezicht spetterde en iemand anders daar een opmerking over maakte kwam ik in een deuk te liggen tijdens het drukken, de laatste 3 reps heb ik schaterend van de lach gedrukt en toen vond ik het toch veiliger om te racken)

hahaha doet mij denken aan dinsdag deze week was er eentje bezig met de pulley row. Was zelf even in gesprek met iemand kijk net toevallig naar de row en zie iemand enorm ingepannen aan het handvat trekken en op dat moment laat hij een knalharde scheet. Toen zeg ik hem nog dat hij alleen door zijn mond hoeft uit te ademen. We schoten allemaal in de lach in de gym.

Di 14-02-06

Opwarmen op latpulley, 20x50

Chins:
10x5xbw (laatste reps gingen eigenlijk nog easy, maar ben gestopt omdat ik nog meer te doen had)

SLDL:
4x10x80 (licht op snelheid en om rug wat los te werken, zat weer een beetje vast)

Bench:

10x60
3x3x80 op speed.
5x100
5x120
4x140 (dikke vette pr :D )
2x3x140 (nadat ik een tip kreeg om de baan iets te wijzigen ging het gewicht bij enkele reps wel verbazend gemakkelijk omhoog, als ik die techniek consistent kan toepassen dan hmmmm........, en nee, het was geen shirted bench.

CS row:
3x8x100 (deze gingen met echt hele nette uitvoering, kan nu dus weer wat gaan verzwaren.)

Dips:
10xbw
20xbw (lekker pompuhhh :p )
10x

Toen ging de gym dicht, jammer ik had nog zoveel energie en motivatie over. :(

Ziet eruit alsof die bench shirted is :P
j/k GOEDE bench, zijn die dips tussen bankjes of bw?

Je had wel wat energie aan mij mogen geven want ik had totaal geen.

Ik zie het ja! Kallum an, anders haal je me nog in!!

Bw dips, en nogmaals, het was dus niet met shirt.

Nice training en wederom aso bench!! ;)

Terug
Naar boven