XXL Nutrition

Powerblades trainingslog

Ati, Punani, 18fitie, chunky en klusmier, je moet wat karampunten onder andere.............

slijmjurken en karma junks!
en nie zo opscheppen he powerblade je bent er nog lang niet je hebt een mooie bank maar daar is het ook mee gezegd. Haal er maar wat motivatie uit) van mij krijg je pas karma al;s je eens een fatsoenlijke deadlfit en squat doet.

Watskeburt ouwe??

nou idd, verras ons eens met je shirt verhalen.

ik wacht op mn karma ...

j/k :D

Jah idd ouwe waar blijft die ow zo beloofde karma dan ;)!! zit je al met je snikkel daar in het warme water pootje te baden?

• Topic Starter Topic Starter
Wegens tijdgebrek ga ik mijn log niet meer continu bijhouden.
Het werd een beetje een bezigheid die al mijn beschikbare spaarzame vrijetijd opslokte om mijn log bij te houden en daarnaast nog alle logs van jullie door te lezen en er op te reageren.
Mede door de traagheid van het forum ook.
Maar zo eens in de twee, drie weken zal ik er eens een traininkje ingooien.
Ik wens jullie ook sucses met jullie training natuurlijk.

Gewoon je eigen logje proberen bijhouden... :)

en de mijne :D, hoe gaat het trainen?

Vandaag zo'n supertraining gehad dat ik die jullie niet onthoudt.
Na een tijdje gemier met mijn DL (Glutes en daarna onderrug waar ik last van had) nu dat het eindelijk heerlijk ging.

10x70
10x100
8x120
5x140
5x140
1x160
1x170 (pr)
1x180 (pr, ik vond het eigenlijk wel goed, maar de omstanders vonden dat ik gemakkelijk nog meer kon liften. OK dan!!!!, even een rage opgewekt, en weer over die stang)
1x190 (pr, shit die ging ook snel van de grond)
1x200 (pr, nou moest ik toch wel iets dieper gaan graven in mijn krachten :D )
Ben ermee gestopt, ofschoon nog steeds anderen riepen dat ik meer kan. Ik wil wel even het lijntje (of mijn rug) niet laten breken. Er komen nog meer trainingen waar ik weer een nieuw pr kan zetten.

Daarna nog:

Face pulls ss triceps pushdown (op de latpulleymachine, we hebben geen goede lowpulley):
10x60/10x30
10x70/10x35
10x80/10x40
10x80/10x40
10x80/10x40

Sideraises:

4x10x16 (stricte uitvoering, starten vanuit zij)

Nog wat buikoefeningen.

netjes kerel! Niet te snel gaan, want op de dl wil ik je toch wel voorblijven eigenlijk!

kom nou eens met mooie shirt verhalen.

goed bezig man :D

:hedbang: RAGE :fire:
Gefeliciteerd kerel, weer een barriere geslecht!

Die DL zal nog wel wat rap blijven gaan, want volgens de medepowerlifters waar ik mee train kan ik nog wat aan mijn techniek schaven en zit ik met mijn huidige kracht niet aan de grens (zo voelde de lift trouwens ook niet aan, echt op het randje)
En vrijdag gaat het shirt weer aan, the story contineus.

Gefeli man, goed bezig met al die pr'tjes van je :)

Woow Wreed 200 Kilo's binnenkort 500 pounds :p??

wat druk je nu al met je Bench, en bevalt het :D?

Laatst bewerkt:
Eindelijk laat je wat van je potentie zien, keep it up :)

niet te snel gaan he ouwe, heb net een pr van 180 kg op mn dead gezet en dan kom jij gelijk aan met 200 kg!! :(

Maargoed, eigenlijk mag dat ook wel van jou verwacht worden, met jouw gewicht. Die deadlift kan zelfs nog veel hoger! :thumbs:

Tsss, ik eis hier nog steeds een 250 DL binnekort!

(maar toch wel goed bezig :thumbs:)

Terug
Naar boven