AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Maandag 16 juli:

Squat:
2x10x60kg
5x100kg
5x130kg
3x150kg
3x170kg
3x170kg
2x170kg (3e rep niet meer gedaan, 2e ging al heel zwaar, beentjes waren nog niet helemaal hersteld van vrijdag)

Loglift:
5x50kg
5x70kg
3x90seconden zoveel mogelijk reps met 80kg
Eerste 90sec. veel te snel begonnen met als gevolg dat ik na 30sec. al naar lucht stond te happen, dus de 2 volgende sets iets rustiger begonnen en toen kon ik de 90 sec. wel volmaken.

Calve raise met gewicht op schouders:
3x20x60kg

Daarna nog 20 min interval op de fiets gedaan tot 167 hartslag (je wordt ouder, in de tijd dat ik alpinisme deed hield ik het 3 uur vol met zo'n hartslag)
Conditie moet echt beter voor de wedstrijd, want kracht zat voor de onderdelen, maar conditie hé, die zuigt. :(

goeie squats & logpress :thumbup:

Goede training. Ik ben benieuwd hoe je je conditie aan wil gaan pakken. Wordt voor mij ook een serieus probleem.

• #1.044
Weer gaan mountainbiken!
We hebben hier een bos in de buurt met vele steile klimmetjes en paadjes.
Die zorgen gerarandeerd voor een hoge hartslag en veel melkzuur in de beentjes.
Zeker nu ik 113kg mee heb te zeulen (Rasmussen weegt maar 60kg en kan zijn duim en wijsvinger tegen elkaar rond zijn enkels krijgen, lukt me niet eens bij mijn pols :D)
Benieuwd overigens of mijn fiets niet in tweeën breekt nu, is wel nog een stalen frame, en geen carbon, dus dat zal wel meevallen.

Bij gebrek aan heuvels zul jij het met de fiets in de gym moeten doen.

Maar daar zit ook een heuvelprogramma op! :D

• #1.046
Dat bedoel ik dus!
Kan f*cking zwaar zijn heb ik vanavond gemerkt, pak het programma met de kortste en hoogste pieken erin.

Veel succes met je cardio training, hopelijk houdt je fietskader het :p

Ga ik zeker doen maar dat is helaas niet meer echt op tijd voor de wedstrijd maar ik kijk wel hoever ik kom.

mooie loglifts,dat is mijn zwake punt(schouders) succes powerblade!

• #1.050
Dinsdag 17 juli:

Vandaag de bovenrug en de biceps een beetje onder handen nemen.
In het begin wat veel gebabbeld, ik had timbers gemaakt voor olympische schijven op te laden, daar hebben we even wat passen en meten mee gedaan en nu bleken ze nog wat te lang te zijn, de schijven komen te dicht bij de grond.
Dus dat wordt nog even wat flexen en lassen.

T-bar row:
15x50kg
10x70kg
10x90kg
8x100kg
2x6x110kg
8x110kg
Lekker zwaar, voel ze heel goed onderin mijn lats (daar waar ze groeien moeten!)

Pulldown:
12x90kg
3x10x100kg

Reverse peck deck (life fitness)
3x8x77kg

Daarna wedstrijdje cable pose curls :D
Eerst zo zwaar mogelijk.
Begonnen bij 35kg, maar ben zelf bij 50kg ingesprongen.
8x50kg
6x55kg (lekker zwaar)
daarna max. reps met 35kg, heb 3 beurten gedaan:
22x
25x
25x
Was niet de winnaar op max. reps, maar de 2 andere deelnemers hadden heirvoor nog geen andere oefeningen gedaan, en ik had me al suf gepulled.
Jules won met 43x
Was wel de winnaar op max. gewicht.
Andere bicepsoefeningen waren hierna totaal overbodig, t*ring wat een pomp.

Ik ga goed vooruit op rows en pulls nu.

Lekkere training Blade! Ik moet ook weer eens T-bar rows doen, is veel te lang geleden.

goeie rows vooral ! nja dat cable curl gedoe is maar voor de gein neem ik aan :d
Is natuurlijk eens iets anders ! :)

• #1.053
Was idd een geintje om te doen.
Maar ik begin ze wel goed te voelen in mijn biceps :D
Dat rowen ging idd goed, kracht in lats begint echt goed vooruit te gaan.

• #1.054
Donderdag 19 juli:

Bench:
20x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg
8x140kg
6x150kg (PR)
5x150kg
Had bij de laatste set ook nog een 6e rep kunnen maken als ik geen domme aktie uitgevoerd had :D
Was na de 5e rep aan het kletsen en afgeleid, en prompt ging de stang richting mijn buik en kon ik hem niet meer omhoogkrijgen :eek: (ooit een frontraise met 150kg gedaan?)
Ik kon nog net tegen de spotter roepen "pak hem" maar deze kon alleen de landing op mijn buik verzachten.
Gelukkig niks beschadigd en 2 man hebben de stang van me af getild.

Overhead triceps cable extension:
15x75kg
12x90kg
10x100kg (full stack, PR)

Press/flyes machine:
12x80kg
12x120kg
8x140kg
6x160kg

Decline crunches met plank in hoogste stand:
3x30

Kort maar hevig, toch een flinke pomp in borst en triceps.

Goede training en mooie PR's maar een beetje jammer van je gebrek aan concentratie......:roflol:

vette bench ! lekkere PR, lol @ ongelukje :p

k*t met je bench acc maar toch goede PR bro!!:D

Nette bench idd! 8 x 140 en 6 x 150 is echt heavy en zeer netjes voor een natural!! :thumbs:

Hey ouwe ik had je al gepmed, maar daar reageerj e niet op...Je ging toch foto's schieten?

Superbench!! Maar praten onder het benchen.. oh my.. Laatst bij mij in de gym ging iemands telefoon af terwijl hij aan het squatten was :/

Terug
Naar boven