Fitness Seller

powerlift wedstrijd Overijse (23 oktober)

smeagol24

Novice
Waardering
0
yo allemaal

Ik heb nog es ewa gezocht op internet en naar het schijnt is er een wedstrijd op 23 oktober in Overijse das natuurlijk wel een Belgisch kampioenschap maar ik zou toch es een wedstrijdje mee willen maken. Nu heb ik toch een probleemke ik heb nauwelijks grip met mijn linkerhand en ik moet dus altijd een soort liftingstrap gebruiken is dit toegelaten bij een wedstrijd of niet. wie kan mij hier een beetje meer over vertellen.

ahja mijn stats zijn
24 jaar en 65 - 66 kilo
bench 105 1 max
squat ´± 150 1 max
deathlift 170 kilo 1 max

alvast bedankt

straps zijn verboden maar op wedstrijd is er magnesiumpoeder ter beschikking. Daarmee heb je normaal niet echt veel problemen met je grip.

23 oktober is de eerste wedstrijd van PIT wanna join? :D

(Wakaera, andere account op school)

• Topic Starter Topic Starter
tja ik denk nie a magnesuim gaat help ik kom een paar vingers tekort om de baar tegoei te kunnen vastpakken en da geeft dus wel een probleemke voor mene deathlift.
spijtig

toch bedankt

Als ik kon deed ik met het grootste plezier mee met PIT heb de website bekeken en leek mij een heel sjiek initiatief. veel succes met de wedstrijd allemaal.

smeagol24 zei:
Als ik kon deed ik met het grootste plezier mee met PIT heb de website bekeken en leek mij een heel sjiek initiatief. veel succes met de wedstrijd allemaal.
Als je wil kun je meedoen

Als ik geen liftingstrap mag gebruiken krijg ik nog geen 10 kilo van de grond bij de deathlift en das ook geen zicht op een wedstrijd he ik ga nog es een beetje info zoeken over wat wel en wat niet is toegestaan is en moest het zijn dat er toch een mogelijkheid is dan doe ik zeker es mee

Das gemeen man...ik kom uit Overijssel. Ik maar denken dat er hier n wedstrijd in de buurt is. :D

Voor de Belgen onder ons...Overijssel is een provincie van NL.

Leviathan zei:
Das gemeen man...ik kom uit Overijssel. Ik maar denken dat er hier n wedstrijd in de buurt is. :D

Voor de Belgen onder ons...Overijssel is een provincie van NL.
het is niet omdat we belgen zijn dat we dom zijn hoor :mad:

smeagol24 zei:
Als ik geen liftingstrap mag gebruiken krijg ik nog geen 10 kilo van de grond bij de deathlift en das ook geen zicht op een wedstrijd he ik ga nog es een beetje info zoeken over wat wel en wat niet is toegestaan is en moest het zijn dat er toch een mogelijkheid is dan doe ik zeker es mee

ge zou is ne mail moeten sturen naar wendi michiels om te zien of ge geen speciale toelating kunt krijgen daarvoor.

wendi.michiels@email.com

merci da ga ik direct doen

Wakaera zei:
het is niet omdat we belgen zijn dat we dom zijn hoor :mad:

LOL....hold your horses son! Ik ken ook geen provincies in Belgie, dus ik ga ervan uit dat niet iedere Belg de provincies in NL kent.

Terug
Naar boven