Fitness Seller

powerlifters zijn dik

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste powerlifters die het echt zwaar doen zijn idd dik, mja wat wil je zoveel mogelijk vreten en dan groei je wel. Tuurlijk zijn ze sterk je lichaam krijgt alles binnen wat je nodig hebt. Ik ken een vriend en die is bodybuilder, maar zeker weten dat als hij aan powerliftwedstrijden mee zou dan dat hij het in zijn gewichtsklasse ver schopt. Bij ons op de sportschool zit een man die is denk ik rond de 140 kilo en is nederlands, europees en wereldkampioen bankdrukken. Hij is moddervet maar ontzettend sterk ik bedoel wat wil je als je 230 bankt. ik ging met hem praten en deed een 10tje op 100 kilo banken. Ja vandaag train ik licht. Volgende week weer zwaar aan de bak Ik denk oh k :eek: . Ik bedoel als ik mensen daar makkelijk 150 kilo op een 6je zie doen kijk ik me oogjes wel uit hoor. :D

met 230kg al wereldkampioen???

Ofniet, champ drukt volgens mij al meer.
Verder is 10x100kg niet echt bijzonder in mijn ogen, 6x150 is wel iets anders.

Ronnie8mac zei:
hoe komt het dat powerlifters zoals de de sterkste mensen ter wereld
allemaal zo dik zijn?
dikke buik lijken net bierzuipers
en gewoon mensen die niet zware gewichten doen
gewoon mooi slank en gespierd zijn?

Nee, dat lijkt maar zo. Je denkt dat je dikke gasten ziet die veel gewicht tillen, maar dat is allemaal spier. En die slanke mensen lijken maar slank. Doordat er bijna geen spier onder hun vet zit, zijn ze toch dun. Maar tegelijk vet als de neten!

Leophyte zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dik he? Dan bij je een zwakke miet! BAN!

k*tCHER !!

.........Wereld gozer, on season in de klasse -75 kilo......off season over de 90 kilo!!:D :D :D

prophet- zei:
Maar veel powerlifters zijn gewoon dik > veel spier + 25-30 % bf

Onzin! Alleen de superzwaargewichten die niet aan een gewichtsgrens gebonden zijn. De rest is droog en traint af om binnen zijn gewichtsklasse te blijven.

Ronnie8mac zei:
allemaal zo dik zijn?
Tja Ruben,als je alleen op kracht traint kun je eigenlijk het hele jaar in de bulk zijn,vet% is dan niet zo belangrijk!

Altijd die plaatjes van die paar powerlifters die wel een deftige fysiek hebben. Die paar uitzinderingen is allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk ziet de gemiddelde BB'er er gewoon veel beter uit :p

Ik denk dat het komt omdat de meeste Powerlifters Endomorph zijn en korte ledematen hebben en daarom meer gewicht kunnen verplaatsen in tegenstelling tot een ecto die langere ledematen heeft en dus een langere bewegingsbaan moet afleggen.

Correct me if i'm wrong.

Gorill0r zei:
Ik denk dat het komt omdat de meeste Powerlifters Endomorph zijn en korte ledematen hebben en daarom meer gewicht kunnen verplaatsen in tegenstelling tot een ecto die langere ledematen heeft en dus een langere bewegingsbaan moet afleggen.

Correct me if i'm wrong.

You're wrong! 90% is afgetrained. Als je niet meer dan bijv. 90 kilo mag wegen, moet je een laag vet% hebben, anders doe je gewoon niet mee!

Mwoa was laatst op nk powerliften samen met adema, eq en ruben maar viel me toch tegen. Zelfs binnen een bepaalde gewichtsklasse hadden de meesten nog een flinke pens en redelijk hoog bf.

Ronnie8mac zei:
allemaal zo dik zijn?

Je bedoelt vol, dik door spieren ;)

Je bent vast een super ecto die 't niet kan hebben dat er mensen bestaan met meer aanleg. Ik heb een verassing voor je. Er huppelen niet alleen slanke, gespierde ecto's op deze wereld rond :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven