Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik bedoel als ik mensen daar makkelijk 150 kilo op een 6je zie doen kijk ik me oogjes wel uit hoor. 
Ronnie8mac zei:hoe komt het dat powerlifters zoals de de sterkste mensen ter wereld
allemaal zo dik zijn?
dikke buik lijken net bierzuipers
en gewoon mensen die niet zware gewichten doen
gewoon mooi slank en gespierd zijn?
haha niet alles hoorSpierbonk zei:Nee, dat lijkt maar zo. Je denkt dat je dikke gasten ziet die veel gewicht tille, maar dat is allemaal spier.

Leophyte zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dik he? Dan bij je een zwakke miet! BAN!

prophet- zei:Maar veel powerlifters zijn gewoon dik > veel spier + 25-30 % bf
boerenkool zei:De rest is droog en traint af om binnen zijn gewichtsklasse te blijven.
Tja Ruben,als je alleen op kracht traint kun je eigenlijk het hele jaar in de bulk zijn,vet% is dan niet zo belangrijk!Ronnie8mac zei:hoe komt het dat powerlifters zoals de de sterkste mensen ter wereld
allemaal zo dik zijn?
Moeten ze eerst een lening afsluiten voor een doosje of wat sthzjivago zei:Powerlifters moeten een voorbeeld nemen aan Ronnies buik.

strongest man is toch een wat andere wedstrijd als een power lift contestRubenSossa zei:
?Santino88 zei:

Gorill0r zei:Ik denk dat het komt omdat de meeste Powerlifters Endomorph zijn en korte ledematen hebben en daarom meer gewicht kunnen verplaatsen in tegenstelling tot een ecto die langere ledematen heeft en dus een langere bewegingsbaan moet afleggen.
Correct me if i'm wrong.
Ronnie8mac zei:hoe komt het dat powerlifters zoals de de sterkste mensen ter wereld
allemaal zo dik zijn?