XXL Nutrition

powerlifters zijn dik

Status
Niet open voor verdere reacties.
prophet- zei:
Mwoa was laatst op nk powerliften samen met adema, eq en ruben maar viel me toch tegen. Zelfs binnen een bepaalde gewichtsklasse hadden de meesten nog een flinke pens en redelijk hoog bf.

Wat dan nog? Het is echt niet alleen het vet wat ze forser maakt hoor. Zit flink wat spiermassa op. Topicstarter doet over komen of het alleen maar vet is wat er op zit.

Ennuh, pl'ers hoeven niet op een podium te staan. Wat is dan het nut om zo gefixeerd te zijn op je bf %

Panharing zei:
Ennuh, pl'ers hoeven niet op een podium te staan. Wat is dan het nut om zo gefixeerd te zijn op je bf %

op een NK Powerliften denk ik wel dat de meeste strijden voor een plek op het podium.........:D :D :D

.......kwestie van LEZEN !:p

hier wast laatst een veel leuker topic over:D

Powerlifters zijn sterk!!

Ff een draai geven aan dit topic. Want sterk, dat zijn ze!

Ronnie8mac zei:
hoe komt het dat powerlifters zoals de de sterkste mensen ter wereld
allemaal zo dik zijn?
dikke buik lijken net bierzuipers
en gewoon mensen die niet zware gewichten doen
gewoon mooi slank en gespierd zijn?

Hoe komt het dat bodybuilders, zoals de 2% bf beasts op het podium, zo traag zijn?
mijn oma loopt hun voorbij
en gewoon mensen die lekker op kracht trainen
gewoon super explosief zijn?

Powerlifters zijn sterk!!

Suicide Sid zei:
Hoe komt het dat bodybuilders, zoals de 2% bf beasts op het podium, zo traag zijn?

Zo laag in bf dan ben je een hoop kracht kwijt idd. Powerlifters hebben dat niet nodig.

Suicide Sid zei:
dat sprint filmpje van Levrone al gezien?:rolleyes:

Kijk naar de foto en zeg: "Ik zal nooit meer zo'n domme topics openen"

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Is dit geen gare hanenhok materiaal?

Waarom zouden PL-ers een laag bf moeten hebben? Er wordt niet op geoordeeld, dus is het ook niet belangrijk.

Er zijn btw genoeg PL-ers die laag in hun bf zitten. En soms is vet voordelig, want extra vet betekent ook vaak een kortere ROM bij squatten en banken bv.

Hoogspringers zijn dun

Verschil moet er zijn.

Idd, meeste powerlifters zijn te dik.Maar so what?Waarom zou je zoveel werk doen om te cutten als het niet nodig is.

Als je de comment op deze foto ziet van de topicstarter weet je gnoeg:
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ook een maat die weigert powerliftingtraining te doen omdat hij vet zou worden van de training, dan vraag ik me af hoe dom je kan zijn als je denkt dat je van trainen dik wordt.

Grootste verschil bodybuilders vs powerlifters = logge kracht vs functionele kracht. Uiterlijk is afhankelijk van eetpatroon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven