AndroidHealthClinic

powerlifters zijn dik

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
omfg loosers ik ben 15 jaar het was gewoon een vraag ...¬_¬'
zeg al niks meer krijg amper een serieus antwoord
ik vroeg me het gewoon af ik wil gewoon slank en gespierd.
maarjah jullie zijn volwassenen die geen normaal antwoord kunnen geven..
laag niveau hierzoo:shake:
als het een een k*t opmerking is wat niet zo is geef dan normaal antwoord

Ronnie8mac zei:
omfg loosers ik ben 15 jaar het was gewoon een vraag ...¬_¬'
zeg al niks meer krijg amper een serieus antwoord
ik vroeg me het gewoon af ik wil gewoon slank en gespierd.
maarjah jullie zijn volwassenen die geen normaal antwoord kunnen geven..
laag niveau hierzoo:shake:
als het een een k*t opmerking is wat niet zo is geef dan normaal antwoord

Ben jij nou echt zo dom of probeer je gewoon de mensen hier te irriteren.

Wat denk je dat er gebeurt als jij hier komt met je suggestieve gelul over powerlifters? Met name die opmerking over bier zuipen.

Dus mensen die slank en gespierd zijn, zitten niet zwaar in de gewichten? Hoe kom jij aan die wijsheid? Er zijn ook mensen met minder aanleg die ondanks zwaar trainen niet echt massief zullen worden.

Wat een pisventje ben jij.

powerlifters zijn dik!!

• Topic Starter Topic Starter
panharing... alleen die naam alleen al dikke
ga vrienden zoeken langharige tekkel
sommige mensen zijn niet zo in de bodybuilding als jij.

Dus volgens jou gaat het zo: een bodybuilder die bv op 8% staat besluit op een dag om eens een powerlifting wedstrijd te proberen. Na die wedstrijd is hij dus een powerlifter, en wordt hij zomaar vet? Lijkt me sterk :D

Ronnie8mac zei:
panharing... alleen die naam alleen al dikkega vrienden zoeken langharige tekkel
sommige mensen zijn niet zo in de bodybuilding als jij.

Ik hoop dat dit je een BAN oplevert!

@Mods: Hallo? Letten jullie niet op ofzo?

Eerder heeft deze grapjas van een topicstarter iemand een onverdiende 1 gegeven en nu zit ie ook slap te ouwhoeren!

Geef hem aub een BAN, weer een cork minder.

Haha, "langharige tekkel" :roflol:

En waarom is deze topic nog open...?

waar zijn de mods hier eigenlik :scratch: in het gare hanenhok ? ? ?

Suicide Sid zei:
Grootste verschil bodybuilders vs powerlifters = logge kracht vs functionele kracht. Uiterlijk is afhankelijk van eetpatroon.

Vond je dit dan geen deftig antwoord ronnie?

wil nog even zeggen: met uiterlijk bedoel ik definitie. Powerlifters hebben niet per se baat aan super cleane voeding. Hoge kcals en proteïnen is alles wat zij nodig hebben. Bodybuilders zorgen er best voor dat hun kcals niet leeg zijn.

Wat jij zegt ronnie is wat de onwetende massa denkt: "Ik zie spierdefinitie dus die persoon is gespierd". Dat is volgens de meesten op het board hier, en volgens mij ook, een zeer ignorante opmerking. Spierdefinitie = voeding (en eventueel tonus), heeft niet veel met sterk zijn en spiermassa hebben te maken.

RubenSossa zei:
@Mods: Hallo? Letten jullie niet op ofzo?

Santino88 zei:
waar zijn de mods hier eigenlik :scratch: in het gare hanenhok ? ? ?

Ipv te janken waar de mods zijn kunnen jullie ook het topicreport knopje gebruiken. :yawn:

Wij kunnen echt niet dagelijks alle posts bekijken. Daarom is dat topicreport zo handig (mits het gebruikt wordt...).

PS: Ronnie8mac heeft een waarschuwing. Blijft hij doorgaan, volgen er echt geen 6 waarschuwingen, maar gewoon een ban.

Suicide Sid zei:
Als je de comment op deze foto ziet van de topicstarter weet je gnoeg:
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ook een maat die weigert powerliftingtraining te doen omdat hij vet zou worden van de training, dan vraag ik me af hoe dom je kan zijn als je denkt dat je van trainen dik wordt.

Grootste verschil bodybuilders vs powerlifters = logge kracht vs functionele kracht. Uiterlijk is afhankelijk van eetpatroon.
Heb (imo) al 2 onzin posts van je gelezen. Veralgemeen aub niet, en ga vooral BB niet zo afkraken op een BB forum...

"Logge" kracht, laat me niet lachen.

Eetpatroon is helemaal onzin, bbers eten vaak meer kcal dan powerlifters, alleen doen ze op tijd aan cardio...(niet lui)

Mensen willen blijkbaar 2 groepen tegen elkaar opzetten hier, terwijl dat nergens voor nodig is.

Dit topic kan alleen op rellen eindigen, en wordt dus preventief gesloten...

PS: nog even ter verduidelijking: ik bedoelde niet dat powerlifters allemaal lui zijn, en ook niet dat bbers allemaal niet lui zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven