Fitness Seller

Powerlifting -> Bodybuilding

Naar mijn gevoel druk je je traps zwaar omhoog waardoor het heel wat lijkt, post eens een ontspannen pic met je schouders omlaag zodat het beter te beoordelen is. Op deze manier kan ik mijn traps ook 3 keer zo dik over laten komen.

maar wellicht heb ik het fout! prove me wrong :)

goed bezig iig, keep it up

edit: ah ik zie nu je laatste pic, daarop is het aardig te zien maar die andere foto's blijven...frapant

Nee, die bodybuilders poseren ontspannen op het podium zeker?:rolleyes:

Alex heeft imo nou niet echt een goed fysiek. bf tegen de 30% aan.

Noem dan IJser, die gast heeft een goed fysiek

seagal misselijk mannetje,waarom zeg jij bij ieder pl/strongman dat ie 30%vet heeft!als het max 20 is.zwaar irritant.we wete nu wel dat je geilt op alle strakke buikjes van de spaarzame bodybuilders hier op dbb
komt ook nog bij dat alex nog wel meer pulled/pushed dan de TS

Bench Press was ik 2de op het belgische

dus op je zestiende was je met 100kg 2de beste van Belgie BP?

zo raar om te geloven, op mn 17 kon ik, na een half jaar trainen (en nog niet eens goed) ook al 1rm 92, en ik kende mensen die er makkelijk boven gingen van mijn leeftijd...

(voor mensen die zich afvragen waarom ik nu nog steeds geen 100 kan :), kben op mn 17-18 gestopt en pas een half jaar geleden weer begonnen)

zo raar om te geloven, op mn 17 kon ik, na een half jaar trainen (en nog niet eens goed) ook al 1rm 92, en ik kende mensen die er makkelijk boven gingen van mijn leeftijd...

(voor mensen die zich afvragen waarom ik nu nog steeds geen 100 kan :), kben op mn 17-18 gestopt en pas een half jaar geleden weer begonnen)

Er zitten alleen 16 jarige beesten op dit forum. Wat er allemaal niet gebencht wordt op het forum hier :D. Of het komt omdat ze het niet goed doen of gewoon liegen en er zijn de uitzonderingen bij die het effectief waarmaken. Zij behoren dan tot de groep 16-jarigen die dusdanig vroeg serieus met de sport bezig zijn dat ze zich hier, net als vele volwassenen, verder komen verdiepen in de sport. Dat jij meteen 92 kilo benchte na een halfjaar wil waarschijnlijk zeggen dat je een beest bent? Had het eerlijk gezegt wel eens willen zien want het wil teminste toch zeggen dat je goeie aanleg hebt of andere factoren. De meeste beginnen namelijk na een halfjaar past echt in te zien hoe het zit met eten en trainen maargoed internet bestaat voor iets! :D

kbegrijp je reactie volkomen,

maar waarom zou ik erover liegen, het spreekt namelijk tegen mij aangezien ik jaren later nog steeds maar 94 kan... Helemaal geen beest, wel een beetje aanleg...

• Topic Starter Topic Starter

Op belgisch kampioenschap duwde ik 87.5 Kg
men lichaamsgewicht was 66.4Kg
bij 16-17 jaar

damn, brute jonkies tegenwoordig, toen ik zo oud was dacht ik in de verste verte niet aan trainen, netjes ;)

Het leuke is dat er nog altijd niet zo heel veel zijn die trainen op die leeftijd. Het verhoogt wel , maarjah dan heb je nog 50% die gwn wat spelen.
En als je er dan bijloopt zoals deze kerel valt het wel op :) En chicks diggen het xD

Het leuke is dat er nog altijd niet zo heel veel zijn die trainen op die leeftijd. Het verhoogt wel , maarjah dan heb je nog 50% die gwn wat spelen.
En als je er dan bijloopt zoals deze kerel valt het wel op :) En chicks diggen het xD

Jij bent echt zo'n stakker, zeldzaam.

ik denk meer dan 50% die gewoon wat zit te spelen
daar krijg ik het soms van in de gym , ze houden enkel maar toestellen bezet maar doen eigenlijk niets nuttigs

ik denk meer dan 50% die gewoon wat zit te spelen
daar krijg ik het soms van in de gym , ze houden enkel maar toestellen bezet maar doen eigenlijk niets nuttigs

tsjah en zelfs dat heeft weinig met leeftijd te maken..
denk dat bij ons 10% hard en dedicated traint, kan nog wel eens te hoog geschat zijn

in mijn vorige gym waren het vooral het grote deel vreemdelingen die alles bezet hielden en meer zaten te spelen dan serieus trainen, in de fitness waar ik nu ga, zijn er veel dertigers, wordt serieuser getraind, en ik ga vooruit sedert ik daar ga

hoe gaat het trainen nu eigenlijk moartens?

Heb helaas nog niet kunnen starten , had een accidentje gehad waardoor men scheenbeen dubbeldikte zat en moeilijk te bewegen was , het was onmogelijk om te trainen , 5 Januarie zal ik normaal starten , en er vanaf het begin volledig voor gaan

had je al geen mooie fysiek voor je begon? (door het zwemmen)
alles netjes, fysiek als stats ;)

Terug
Naar boven