MuscleMeat

Powerlifting -> Bodybuilding

16 jaar en 100kg bench.... waar gaat het naartoe :D

Hoelang heb je getraind voor die stats? Met begeleiding?
En wat zijn je stats (lengte en gewicht)?

Erg netje dat wel!;)
Toevallig nog pics van benen?

• Topic Starter Topic Starter
16 jaar en 100kg bench.... waar gaat het naartoe :D

Hoelang heb je getraind voor die stats? Met begeleiding?
En wat zijn je stats (lengte en gewicht)?

Erg netje dat wel!;)
Toevallig nog pics van benen?

Hoelang getraind , heb vanalles gedaan , gestart met fitness -> powertraining -> powerlifting , en vaak blesures gehad aan knie een been in het algemeen :( alles samen fitness+powertraining+powerlifting+blesures = 17 maanden ofzo

Lengte iets van 1m73
Momenteel iets van een 74-75 Kg ( foto's genomen op 71)

Pics van men benen hebbek nog niet , heb het altijd moeilijk met de belichting hier

Hoelang getraind , heb vanalles gedaan , gestart met fitness -> powertraining -> powerlifting , en vaak blesures gehad aan knie een been in het algemeen :( alles samen fitness+powertraining+powerlifting+blesures = 17 maanden ofzo

Lengte iets van 1m73
Momenteel iets van een 74-75 Kg ( foto's genomen op 71)

Pics van men benen hebbek nog niet , heb het altijd moeilijk met de belichting hier
Met goeie begeleiding dan verondertsel ik? Kan me moeilijk inbeelden dat je wat vanalles gaat doen en op 17 maanden (inclu. blessures) sq,dl en bp zo hoog krijgt op jou leeftijd:D

In elk geval heel netjes, zit nog veel in toekomst in jou;)

Je komt er wel bro.... zeker en vast!

Met goeie begeleiding dan verondertsel ik? Kan me moeilijk inbeelden dat je wat vanalles gaat doen en op 17 maanden (inclu. blessures) sq,dl en bp zo hoog krijgt op jou leeftijd:D

In elk geval heel netjes, zit nog veel in toekomst in jou;)

Echt begeleiding was het niet , had gewoon iemand ( uitbater) die alles eerst eens voorgetoond had , hoe alles werkte enzo
en die schema's maakte voor me , maar na verloop van tijd gebruikte ik die toch niet en gebruikte men eigen schema's

goede basis,succes verder

damn, brute jonkies tegenwoordig, toen ik zo oud was dacht ik in de verste verte niet aan trainen, netjes ;)
Evaluatie van de mensheid is begonnen qwa lichaams verhoudingen volgens mij.

Ontopic.
Ik heb het idee dat jij als pl-er nog genoeg massa kan pakken.
Zou haast zeggen net zo veel als bij bb. Maar mischien wat meer isolatie erbij doen ofzo?
Ik vind je stats wonderbaarlijk VOOR JOU'N LEEFTIJD Respect.

Evaluatie van de mensheid is begonnen qwa lichaams verhoudingen volgens mij.

Ontopic.
Ik heb het idee dat jij als pl-er nog genoeg massa kan pakken.
Zou haast zeggen net zo veel als bij bb. Maar mischien wat meer isolatie erbij doen ofzo?
Ik vind je stats wonderbaarlijk VOOR JOU'N LEEFTIJD Respect.

Bedankt !
neen , nam niet echt massa zelfs , vooral op je gewicht letten altijd in die gewichtsklasse blijven ...
wat bedoel je juist met isolatie? :o
Bedankt ! men stats zouden wel veel beter moeten zijn maarja , zware blesure gehad aan men bil = niet meer squaten en deadlift en zwaar teruggezakt daardoor :(

Is een mooi resultaat en mooie stats, maar om nu te zeggen dat het wonderbaarlijk is. Op die leeftijd prima te doen als je serieus traint. Ken er wel meer oa Alex.

Is een mooi resultaat en mooie stats, maar om nu te zeggen dat het wonderbaarlijk is. Op die leeftijd prima te doen als je serieus traint. Ken er wel meer oa Alex.

Alex heeft imo nou niet echt een goed fysiek. bf tegen de 30% aan.

Noem dan IJser, die gast heeft een goed fysiek

Vette traps man.

zeg ook niet dat het wonderbaarlijk is , vind het zelf niet extreem ook had beter elke keer wat serieuzer getraind , was het nu wel beter , maar nu ik begonnen ben met "bodybuilding" is het wel serieus

Bedankt voor je reactie !

Bedankt bedankt ! weet niet goed hoe ik er zo aankom , trainde er niet echt voor maarja XD

Naar mijn gevoel druk je je traps zwaar omhoog waardoor het heel wat lijkt, post eens een ontspannen pic met je schouders omlaag zodat het beter te beoordelen is. Op deze manier kan ik mijn traps ook 3 keer zo dik over laten komen.

maar wellicht heb ik het fout! prove me wrong :)

goed bezig iig, keep it up

edit: ah ik zie nu je laatste pic, daarop is het aardig te zien maar die andere foto's blijven...frapant

Naar mijn gevoel druk je je traps zwaar omhoog waardoor het heel wat lijkt, post eens een ontspannen pic met je schouders omlaag zodat het beter te beoordelen is. Op deze manier kan ik mijn traps ook 3 keer zo dik over laten komen.

maar wellicht heb ik het fout! prove me wrong :)

goed bezig iig, keep it up

edit: ah ik zie nu je laatste pic, daarop is het aardig te zien maar die andere foto's blijven...frapant

Bedankt voor je reactie ;)
ze zijn idd naar boven gedrukt , maar nog niet het uiterste

Terug
Naar boven